Μοντέλα Ανάπτυξης Νέων Καταναλωτικών Προίόντων και οι Επιπτώσεις τους στις Επιχειρήσεις

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μοντέλα Ανάπτυξης Νέων Καταναλωτικών Προίόντων και οι Επιπτώσεις τους στις Επιχειρήσεις

Μαριγά, Ζωή

Χατζόγλου, Πρόδρομος
Δεν υπάρχει πληροφορία

bachelorThesis

2008
2016-03-04T18:50:27Z


122
Βιβλιογραφία σ. 121-122


Μοντέλα ανάπτυξης νέων προϊόντων
Consumer products
Dairy industry
Development models
Ποιοτική έρευνα
Γαλακτοβιομηχανία

Greek

duth
Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης


campus
Default License




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)