Μοντέλα Ανάπτυξης Νέων Καταναλωτικών Προίόντων και οι Επιπτώσεις τους στις Επιχειρήσεις

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Democritus University of Thrace   

Αποθετήριο :
Repository of DUTH   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μοντέλα Ανάπτυξης Νέων Καταναλωτικών Προίόντων και οι Επιπτώσεις τους στις Επιχειρήσεις

Μαριγά, Ζωή

Χατζόγλου, Πρόδρομος
Δεν υπάρχει πληροφορία

bachelorThesis

2008
2016-03-04T18:50:27Z


122
Βιβλιογραφία σ. 121-122


Μοντέλα ανάπτυξης νέων προϊόντων
Consumer products
Dairy industry
Development models
Ποιοτική έρευνα
Γαλακτοβιομηχανία

Ελληνική γλώσσα

duth
Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης


campus
Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.