Η Ιστορία στη διαφήμιση: Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις (2000-2019)

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η Ιστορία στη διαφήμιση: Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις (2000-2019) (EL)

Ταμίσογλου, Χρύσα

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2022-04-12


Στις μέρες μας, η ενασχόληση με την Ιστορία δεν αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο των ακαδημαϊκών. Με τη εξάπλωση της τεχνολογίας και τη διείσδυση των ΜΜΕ σε κάθε έκφανση της καθημερινότητας, υφίσταται διάχυσή της στη δημόσια σφαίρα, συγκροτώντας το πεδίο της Δημόσιας Ιστορίας. Στο εν λόγω πεδίο, η τηλεόραση παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο για τη μετάδοση των ιστορικών γνώσεων σε σημείο που να γίνεται πλέον λόγος για edu-tainment ή και histo-tainment» (εκπαιδευτική, ιστορική διασκέδαση). Η παρούσα μελέτη εξετάζει τη σχέση της Ιστορίας με την τηλεοπτική διαφήμιση και καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η θέση της Ιστορίας στην τηλεοπτική διαφήμιση εκτείνεται πέρα από την εκπαιδευτική, ιστορική διασκέδαση. Διαπραγματεύεται τον όρο ιστοριο-κατανάλωση (histo-consuming) υποδεικνύοντας ότι πλέον η Ιστορία αποτελεί μέσο για την κατανάλωση αγαθών, προσδιορίζοντας ένα νέο πεδίο της προσέγγισης της ιστορικής γνώσης. (EL)


Greek

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (EL)


2944-926X
Θέματα Επιστημών Αγωγής; Τόμ. 1 Αρ. 1 (2022); 95-116 (EL)
Themes in Education Sciences; Vol. 1 No. 1 (2022); 95-116 (EN)

Copyright (c) 2022 Themes in Education Sciences (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)