Ο συμβουλευτικός ρόλος του διευθυντή της σχολικής μονάδας στην επαγγελματική κοινωνικοποίηση νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ο συμβουλευτικός ρόλος του διευθυντή της σχολικής μονάδας στην επαγγελματική κοινωνικοποίηση νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών (EL)

Μπρούζος, Ανδρέας
Αλεξίου, Παρασκευή

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2022-04-12


Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των απόψεων νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών σχετικά με τον συμβουλευτικό ρόλο του Διευθυντή της σχολικής μονάδας κατά τη διαδικασία της επαγγελματικής τους κοινωνικοποίησης, αναδεικνύοντας παράλληλα τα προβλήματα που ανακύπτουν και χρήζουν συμβουλευτικής υποστήριξης. Η έρευνα που διενεργήθηκε είναι ποσοτική και το εργαλείο συλλογής δεδομένων που αξιοποιήθηκε είναι το ηλεκτρονικό δομημένο ερωτηματολόγιο. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 220 νεοεισερχόμενοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με προϋπηρεσία έως και 5 έτη. Οι συμμετέχοντες δηλώνουν ότι χρειάζονται συμβουλευτική υποστήριξη για να διαχειριστούν προβλήματα και στρεσογόνες καταστάσεις που ανακύπτουν στα πρώτα χρόνια της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας. Δηλώνουν επίσης, ότι ο Διευθυντής αποτελεί πρόσωπο αναφοράς γι’ αυτούς, διαμορφώνει ένα υποστηρικτικό πλαίσιο και συμπαραστέκεται στα προβλήματά τους, χωρίς ωστόσο να αναδεικνύει σε μεγάλο βαθμό τη συμβουλευτική διάσταση του ρόλου του. (EL)


Ελληνική γλώσσα

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (EL)


2944-926X
Θέματα Επιστημών Αγωγής; Τόμ. 1 Αρ. 1 (2022); 64-81 (EL)
Themes in Education Sciences; Vol. 1 No. 1 (2022); 64-81 (EN)

Copyright (c) 2022 Themes in Education Sciences (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.