Καλλιεργώντας την κατανόηση κειμένου στο πλαίσιο προ-αναγνωστικών στρατηγικών

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Καλλιεργώντας την κατανόηση κειμένου στο πλαίσιο προ-αναγνωστικών στρατηγικών (EL)

ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Μπακοπούλου, Ιωάννα
Αγγελόπουλος, Νικόλαος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2023-04-19


Σκοπός του άρθρου είναι η παρουσίαση της κατανόησης του κειμένου μέσω των προ-αναγνωστικών στρατηγικών Οι στρατηγικές προ-ανάγνωσης παρουσιάζονται σε ένα πρώτο επίπεδο θεωρητικά από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και σε ένα δεύτερο επίπεδο πρακτικά με συγκεκριμένα διδακτικά παραδείγματα που τις συνοδεύουν και αντλούνται από τα σχολικά εγχειρίδια. Αναλύοντας το πρακτικό μέρος δίνεται η δυνατότητα να αναδειχθούν οι επιμέρους πτυχές της καθεμίας στρατηγικής, καθώς επισημαίνεται ο τρόπος εισαγωγής τους από τον/την εκπαιδευτικό στη μαθησιακή διαδικασία. Το άρθρο αναδεικνύει τη σημασία των προ-αναγνωστικών στρατηγικών ως διδακτικών εργαλείων που συμβάλλουν στη διαφοροποίηση της διδασκαλίας. (EL)


κατανόηση (EL)
κείμενο (EL)
αναγνώστης (EL)
προ-αναγνωστικές σταρτηγικές (EL)

Greek

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (EL)


2944-926X
Θέματα Επιστημών Αγωγής; Τόμ. 2 Αρ. 1 (2023); 27-38 (EL)
Themes in Education Sciences; Vol. 2 No. 1 (2023); 27-38 (EN)

Copyright (c) 2023 Themes in Education Sciences (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)