Σύγχρονες πρακτικές και αντιστάσεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη διδασκαλία της Ιστορίας

Σύγχρονες πρακτικές και αντιστάσεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη διδασκαλία της Ιστορίας (EL)
ε Ελληνικ΄ά (EN)

Matskalidis, Charalampos
Ανδρίκου, Ασημίνα

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2023-12-31


Η σχολική πραγματικότητα για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας διαφαίνεται να μη συνάδει με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης και τις επιταγές του επιστημονικού ακαδημαϊκού χώρου. Για τον λόγο αυτό διενεργήθηκε η παρούσα μελέτη με σκοπό να αποτυπώσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, εν γένει, τις διδακτικές πρακτικές που αξιοποιούν και τα μαθησιακά οφέλη που επιδιώκουν στη διδασκαλία της Ιστορίας. Η έρευνα κατέδειξε ότι παρά τη φίλα προσκείμενη στάση των εκπαιδευτικών στις νέες μεθόδους, οι ίδιοι/ες αξιοποιούν πιο παρωχημένες μεθόδους όταν καλούνται να διδάξουν πρακτικά το μάθημα, επομένως κρίνεται αναγκαία η συστηματική επιμόρφωση των εν ενεργεία εκπαιδευτικών ώστε να εξοικειωθούν με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης στη Διδακτικής της Ιστορίας. (EL)


Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (EL)
σύγχρονες τάσεις διδασκαλίας (EL)
Διδακτική της Ιστορίας (EL)
Ελληνικά (EN)

Greek

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (EL)


2944-926X
Θέματα Επιστημών Αγωγής; Τόμ. 2 Αρ. 2 (2023); 91-103 (EL)
Themes in Education Sciences; Vol. 2 No. 2 (2023); 91-103 (EN)

Copyright (c) 2024 Themes in Education Sciences (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)