Η ένταξη του διαδραστικού πίνακα στη διδασκαλία: απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η ένταξη του διαδραστικού πίνακα στη διδασκαλία: απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (EL)

Βεκύρη, Ιωάννα
Γαλιατσάτου, Φιλίππια

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2022-01-01


Ο σκοπός της παρούσας ποιοτικής έρευνας ήταν η διερεύνηση των απόψεων και των πρακτικών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την εκπαιδευτική ένταξη του διαδραστικού πίνακα (ΔΠ). Η έρευνα συμβάλλει στηνελληνόγλωσση βιβλιογραφία, καθώς εστιάζει σε εκπαιδευτικούς που κάνουν χρήση του ΔΠ και μελετά τον τρόπο αξιοποίησής του. Πραγματοποιήθηκαν ημι-δομημένες συνεντεύξεις με 13 εκπαιδευτικούς και παρατηρήσεις μίας διδασκαλίας στις τάξεις έξι εξ αυτών. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν τρόπους χρήσης του ΔΠ στην τάξη που αντιστοιχούν σε διαφορετικά επίπεδα αξιοποίησης των δυνατοτήτων του. Οι εκπαιδευτικοί εξέφρασαν θετικές απόψεις και περιέγραψαν αρκετά πλεονεκτήματα για τη χρήση του ΔΠ στη διδασκαλία και τη μάθηση, όπως την καλύτερη διαχείριση της τάξης, την εξοικονόμησηδιδακτικού χρόνου, την αύξηση των κινήτρων συμμετοχής των μαθητών και την υποστήριξη διαφορετικών μαθησιακών στυλ. Ως σημαντικά μειονεκτήματα του ΔΠ αναφέρθηκαν το κόστος αγοράς και συντήρησής του και τεχνικές δυσκολίες στηλειτουργία του. Τα ευρήματα συμβάλλουν στην αποτίμηση της ένταξης του ΔΠ στα ελληνικά σχολεία και αναδεικνύουν τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών. (EL)


απόψεις δασκάλων (EL)
πρωτοβάθμια εκπαίδευση (EL)
διαδραστικός πίνακας (EL)
πρακτικές δασκάλων (EL)

Ελληνική γλώσσα

Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (EL)


1792-8796
1791-3713
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση; Τόμ. 15 (2022); 1-20 (EL)
Themes in Science and Technology Education; Vol. 15 (2022); 1-20 (EN)

Copyright (c) 2025 Themes in Science and Technology Education (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.