Διδακτική παρέμβαση για τη διδασκαλία των κλασμάτων με την αξιοποίηση περιβάλλοντος ψηφιακού παιχνιδιού σε μαθητές Γ’ Δημοτικού

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διδακτική παρέμβαση για τη διδασκαλία των κλασμάτων με την αξιοποίηση περιβάλλοντος ψηφιακού παιχνιδιού σε μαθητές Γ’ Δημοτικού (EL)

Κόμης, Βασίλειος
Βουτσινά, Λαμπρινή
Γεωργούλια, Βασιλική
Λαβίδας, Κωνσταντίνος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2022-01-01


Περιορισμένα εμπειρικά δεδομένα έχουν παρουσιαστεί για τη διδασκαλία των κλασμάτων ιδιαίτερα σε μαθητές Γ΄ Δημοτικού. Η παρούσα έρευνα αποτελεί μία οιονεί πειραματική διαδικασία με στόχο να εξετάσει την αποτελεσματικότητα μιαςδιδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία των κλασμάτων στη Γ΄ Δημοτικού στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η αξιοποίηση διαδικτυακού περιβάλλοντος τύπου ψηφιακού παιχνιδιού. Συγκεκριμένα, μελετήθηκε κυρίως κατά πόσο οι μαθητές μπορούν να εξοικειωθούν με τη σύνδεση της εικονικής με τη συμβολική αναπαράσταση του κλάσματος αλλά και με τη σύγκριση κλασμάτων. Συνολικά, συμμετείχαν 15 μαθητές της Γ΄ τάξης ενός ιδιωτικού Δημοτικού σχολείου της Πάτρας. Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι ο συνδυασμός της παραδοσιακής διδασκαλίας και του περιβάλλοντος ψηφιακού παιχνιδιού συμβάλλει στην εξοικείωση των μαθητών τόσο με τη σύνδεση της συμβολικής με την εικονική αναπαράσταση του κλάσματος όσο και με τη σύγκριση κλασμάτων. Επίσης, παρατηρήθηκε ενίσχυση της ενεργής συμμετοχής στην εκπαιδευτική διαδικασίακαι βελτίωση του κλίματος στην τάξη. Στη βάση των ευρημάτων παρουσιάζονται περιορισμοί και προτάσεις. (EL)


Γ΄ Δημοτικού (EL)
Κλάσματα (EL)
Ψηφιακό παιχνίδι (EL)
Μαθηματικά (EL)

Greek

Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (EL)


1792-8796
1791-3713
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση; Τόμ. 15 (2022); 43-54 (EL)
Themes in Science and Technology Education; Vol. 15 (2022); 43-54 (EN)

Copyright (c) 2025 Themes in Science and Technology Education (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)