Μελέτη της λειτουργίας της ανεμογεννήτριας με μεθοδολογία STEM από μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μελέτη της λειτουργίας της ανεμογεννήτριας με μεθοδολογία STEM από μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (EL)

Παναγιωτακόπουλος, Χρήστος
Καρατράντου, Ανθή
Πολίτη, Ειρήνη

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2021-01-01


Διεθνώς, παρατηρείται μια εντατική προσπάθεια για την ανάπτυξη της εκπαίδευσης STEM με στόχο την προετοιμασία των μαθητών για μία επιστημονικά και τεχνολογικά ανεπτυγμένη κοινωνία. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την επίδραση της μεθοδολογίας STEM στην επίδοση μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Για τον σκοπό αυτό σχεδιάστηκε καιυλοποιήθηκε μία διδακτική παρέμβαση με μεθοδολογία STEM που αφορούσε το μάθημα των Φυσικών και συγκεκριμένα την αιολική ενέργεια και τις ανεμογεννήτριες. Ως μεθοδολογία της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η μικτή μέθοδος (συνδυασμός ποσοτικής και ποιοτικής μεθόδου). Τα μέσα συλλογής δεδομένων που χρησιμοποιήθηκαν ήταν συμμετοχική παρατήρηση, τα φύλλα εργασίας των μαθητών και ερωτηματολόγιο γνωστικού περιεχομένου πριν και μετά τη διδακτική παρέμβαση. Δείγμα της μελέτης αποτέλεσαν 46 μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης δύο δημοτικών σχολείων στην περιοχή της πόλης των Πατρών. Τααποτελέσματα έδειξαν ότι η διδακτική παρέμβαση με μεθοδολογία STEM επηρέασε θετικά και σε σημαντικό βαθμό την επίδοση και το ενδιαφέρον των μαθητών για το συγκεκριμένο μάθημα. (EL)


ανεμογεννήτριες (EL)
φυσικές επιστήμες (EL)
αιολική ενέργεια (EL)
πρωτοβάθμια εκπαίδευση (EL)
STEM (EL)

Ελληνική γλώσσα

Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (EL)


1792-8796
1791-3713
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση; Τόμ. 14 (2021); 75-93 (EL)
Themes in Science and Technology Education; Vol. 14 (2021); 75-93 (EN)

Copyright (c) 2025 Themes in Science and Technology Education (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.