Η αξιοποίηση του Διαδραστικού Πίνακα στο ελληνικό δημόσιο σχολείο: Μια πρώτη αποτίμηση σε εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η αξιοποίηση του Διαδραστικού Πίνακα στο ελληνικό δημόσιο σχολείο: Μια πρώτη αποτίμηση σε εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (EL)

Παπαντωνίου, Ελένη

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2019-01-01


Η εργασία παρουσιάζει εμπειρικά δεδομένα σχετικά με την εκπαιδευτική αξιοποίηση των Διαδραστικών Πινάκων (ΔΠ) που εγκαταστάθηκαν στα ελληνικά δημόσια σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τόσο σε σχέση με την προσβασιμότητα από τους εκπαιδευτικούς, όσο και σε σχέση με τη διδακτική αξιοποίηση στη διδακτική πράξη. Σε πρώτο επίπεδο, διερευνήθηκε εάν οι υπάρχοντες ΔΠ ανταποκρίνονται στη ζήτηση της εκπαιδευτικής χρήσης από τους ενεργούς εκπαιδευτικούς. Δεδομένου ότι η διδασκαλία χρειάζεται κατάλληλη χρήση των ΤΠΕ, η ανεπαρκής πρόσβαση σε διαδραστικό εξοπλισμό πιθανόν μειώνει τη δυναμική για την ουσιαστική παιδαγωγική αλλαγή για δεξιότητες του 21ου αιώνα. Για το σκοπό αυτό διεξήχθη εμπειρική μελέτη με 185 εκπαιδευτικούς δημόσιων σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τα αποτελέσματά έδειξαν ότι υπάρχουν ακόμη προβλήματα ως προς την επάρκεια των τεχνολογικών υποδομών και ότι, σε δεύτερο επίπεδο, οι δυσλειτουργίες ως προς την διάθεση και κατανομή των τεχνολογικών πόρων εμποδίζουν την εκπαιδευτική εξοικείωση που αναδεικνύει τον ΔΠ σε ένα δυναμικό εργαλείο που αλλάζει τις καθιερωμένες πρακτικές στο ελληνικό σχολείο. (EL)


Διαδραστικός πίνακας (EL)
δευτεροβάθμια εκπαίδευση (EL)

Ελληνική γλώσσα

Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (EL)


1792-8796
1791-3713
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση; Τόμ. 12 Αρ. 1 (2019); 45-56 (EL)
Themes in Science and Technology Education; Vol. 12 No. 1 (2019); 45-56 (EN)

Copyright (c) 2025 Themes in Science and Technology Education (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.