Άτυπες διαδικτυακές κοινότητες εκπαιδευτικών στην εποχή Covid-19: Μία μελέτη περίπτωσης

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Άτυπες διαδικτυακές κοινότητες εκπαιδευτικών στην εποχή Covid-19: Μία μελέτη περίπτωσης (EL)

Χρυσοχού , Θεοπούλα

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2023-01-01


Την άνοιξη του 2020, όταν οι εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να προσφύγουν στην επείγουσα εξ αποστάσεως διδασκαλία, ήρθαν αντιμέτωποι με τεράστιες προκλήσεις, οι οποίες στην Ελλάδα εντάθηκαν λόγω κρατικών ελλείψεων και παραλείψεων. Ωστόσο, οι εκπαιδευτικοί δεν έμειναν άπραγοι. Αντιθέτως, προσπαθώντας να οργανωθούν και να αλληλοϋποστηριχθούν, στράφηκαν μαζικά σε άτυπες διαδικτυακές κοινότητες. Στη βάση αυτή, η παρούσα ποσοτική έρευνα μελετά τις αντιλήψεις 210 εκπαιδευτικών σχετικά με το ρόλο μιας άτυπης διαδικτυακής κοινότητας στο Facebook ως μέσο στήριξης και άτυπης επαγγελματικής ανάπτυξης. Από τα αποτελέσματα φαίνεται η θετική επίδραση σε επίπεδο συμβουλευτικής και υποστήριξης σε ζητήματα τεχνικά, αλλά και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και διδασκαλίας, ενώ αναγνωρίζονται οφέλη σε επίπεδο απόκτησης υλικού, πρακτικής βοήθειας και ενίσχυσης/εμπλουτισμού πρακτικής γνώσης. Σημείο-κλειδί για την εξαγωγή συμπερασμάτων αποτελεί η υιοθέτηση μιας ολιστικής προσέγγισης που συνδέει τα αποτελέσματα με το ελληνικό πλαίσιο και τις ιδιάζουσες συνθήκες της περιόδου, αξιοποιεί τη βιβλιογραφία και αντιπαραβάλλει τα ευρήματα με αυτά αντίστοιχων ερευνών. (EL)


άτυπες διαδικτυακές κοινότητες (EL)
Covid-19 (EL)
Απομακρυσμένη Διδασκαλία Έκτακτης Ανάγκης (EL)
εκπαιδευτικοί (EL)

Greek

Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (EL)


1792-8796
1791-3713
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση; Τόμ. 16 Αρ. 1-6 (2023): Ηλεκτρονική Μάθηση και Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι: Θέματα και ερευνητικές τάσεις στην Ελλάδα; 57-76 (EL)
Themes in Science and Technology Education; Vol. 16 No. 1-6 (2023): Ηλεκτρονική Μάθηση και Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι: Θέματα και ερευνητικές τάσεις στην Ελλάδα; 57-76 (EN)

Copyright (c) 2025 Themes in Science and Technology Education (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)