Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση πρωτογενών
δεδομένων που αφορούν παιδαγωγικές πρακτικές που εφαρμόζονται στον παιδικό σταθμό. Πιο
συγκεκριμένα, εστιάσαμε στη χρήση του παραμυθιού, της μουσικής και της κίνησης, της
ζωγραφικής και του θεατρικού παιχνιδιού. Μέσα στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται
ερευνητικά δεδομένα, που αναδεικνύουν τη σημαντική συμβολή των πρακτικών αυτών σε παιδιά
της πρώιμης παιδικής και προσχολικής ηλικίας. Τα αποτελέσματα της εργασίας μπορούν να
λειτουργήσουν αναστοχαστικά για τη βελτίωση των προγραμμάτων σπουδών που εφαρμόζονται
στους παιδικούς σταθμούς, την αλλαγή των αντιλήψεων ότι οι παιδικοί σταθμοί αποτελούν μόνο
πλαίσια φροντίδας και την παροχή καταλληλότερης εκπαίδευσης προς τους παιδαγωγούς, σε μια
εποχή που η πανδημική κρίση άλλαξε άρδην την εκπαιδευτική πραγματικότητα, φέρνοντας νέα
δεδομένα.
(EL)