Παιδαγωγικές πρακτικές στον παιδικό σταθμό: παραμύθι, μουσική και κίνηση, ζωγραφική, θεατρικό παιχνίδι

This item is provided by the institution :
University of Ioannina   

Repository :
Repository of UOI Olympias   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Παιδαγωγικές πρακτικές στον παιδικό σταθμό: παραμύθι, μουσική και κίνηση, ζωγραφική, θεατρικό παιχνίδι (EL)

Μουσίτσα, Κωνσταντίνα (EL)

Μουσίτσα, Κωνσταντίνα (EL)
Καινούργιου, Ελένη (EL)

bachelorThesis

2022


Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση πρωτογενών δεδομένων που αφορούν παιδαγωγικές πρακτικές που εφαρμόζονται στον παιδικό σταθμό. Πιο συγκεκριμένα, εστιάσαμε στη χρήση του παραμυθιού, της μουσικής και της κίνησης, της ζωγραφικής και του θεατρικού παιχνιδιού. Μέσα στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται ερευνητικά δεδομένα, που αναδεικνύουν τη σημαντική συμβολή των πρακτικών αυτών σε παιδιά της πρώιμης παιδικής και προσχολικής ηλικίας. Τα αποτελέσματα της εργασίας μπορούν να λειτουργήσουν αναστοχαστικά για τη βελτίωση των προγραμμάτων σπουδών που εφαρμόζονται στους παιδικούς σταθμούς, την αλλαγή των αντιλήψεων ότι οι παιδικοί σταθμοί αποτελούν μόνο πλαίσια φροντίδας και την παροχή καταλληλότερης εκπαίδευσης προς τους παιδαγωγούς, σε μια εποχή που η πανδημική κρίση άλλαξε άρδην την εκπαιδευτική πραγματικότητα, φέρνοντας νέα δεδομένα. (EL)

Προσχολική εκπαίδευση

Παιδικοί σταθμοί (EL)
Kindergarten (EN)

Greek

Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία (EL)
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία. (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)