Παιδαγωγικές πρακτικές στον παιδικό σταθμό: παραμύθι, μουσική και κίνηση, ζωγραφική, θεατρικό παιχνίδι

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ολυμπιάς   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Παιδαγωγικές πρακτικές στον παιδικό σταθμό: παραμύθι, μουσική και κίνηση, ζωγραφική, θεατρικό παιχνίδι (EL)

Μουσίτσα, Κωνσταντίνα (EL)

Μουσίτσα, Κωνσταντίνα (EL)
Καινούργιου, Ελένη (EL)

bachelorThesis

2022


Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση πρωτογενών δεδομένων που αφορούν παιδαγωγικές πρακτικές που εφαρμόζονται στον παιδικό σταθμό. Πιο συγκεκριμένα, εστιάσαμε στη χρήση του παραμυθιού, της μουσικής και της κίνησης, της ζωγραφικής και του θεατρικού παιχνιδιού. Μέσα στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται ερευνητικά δεδομένα, που αναδεικνύουν τη σημαντική συμβολή των πρακτικών αυτών σε παιδιά της πρώιμης παιδικής και προσχολικής ηλικίας. Τα αποτελέσματα της εργασίας μπορούν να λειτουργήσουν αναστοχαστικά για τη βελτίωση των προγραμμάτων σπουδών που εφαρμόζονται στους παιδικούς σταθμούς, την αλλαγή των αντιλήψεων ότι οι παιδικοί σταθμοί αποτελούν μόνο πλαίσια φροντίδας και την παροχή καταλληλότερης εκπαίδευσης προς τους παιδαγωγούς, σε μια εποχή που η πανδημική κρίση άλλαξε άρδην την εκπαιδευτική πραγματικότητα, φέρνοντας νέα δεδομένα. (EL)

Προσχολική εκπαίδευση

Παιδικοί σταθμοί (EL)
Kindergarten (EN)

Ελληνική γλώσσα

Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία (EL)
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία. (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.