Εφαρμογή δισδιάστατου παιχνιδιού με χρήση Unity

This item is provided by the institution :
University of Ioannina   

Repository :
Repository of UOI Olympias   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Εφαρμογή δισδιάστατου παιχνιδιού με χρήση Unity

Δούκας, Παντελεήμων (EL)

Δούκας, Παντελεήμων (EL)
Τζάλλας, Αλέξανδρος (EL)
Γλαβάς, Ευριπίδης (EL)

bachelorThesis

2022


Η συγκεκριμένη Πτυχιακή Εργασία σχετίζεται με τη δημιουργία ενός παιχνιδιού, το οποίο δημιουργήθηκε στη μηχανή Unity με το οποίο δίνει την δυνατότητα να αναπτυχθούν αποτελεσματικά εφαρμογές.Στο πρώτο μέρος θα γίνει ανάλυση της ιστορικής αναδρομής των παιχνιδιών και τη δημιουργία του πρώτου παιχνιδιού. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η ανάλυση της μηχανής Unity, με επίκεντρο τα χαρακτηριστικά της, τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα της. Ακόμη, θα δειχθεί η εγκατάσταση του Unityκαι τέλος γίνεται ανάλυση και υλοποίηση του παιχνιδιού μέσω της πλατφόρμας Unityκαι δείχνουμε την ολοκλήρωση της. (EL)
This Master Thesis is related to the creation of a game, which was created in the Unity engine, which enables the efficient development of applications. The first part will analyze the historical retrospect of the games and the creation of the first game. Next, the analysis of the Unity engine is presented, focusing on its features, disadvantages and advantages. Furthermore, the installation of Unity will be shown and finally the game is analyzed and implemented through the Unity platform and we show its completion. (EN)

Βιντεοπαιχνίδια - Unity

Ηλεκτρονικά παιχνίδια (EL)
Unity (EN)

Greek

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (EL)
Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)