Συστήματα διαχείρισης αιτημάτων εξυπηρέτησης χρηστών σε πληροφοριακά συστήματα

This item is provided by the institution :
University of Ioannina   

Repository :
Repository of UOI Olympias   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Συστήματα διαχείρισης αιτημάτων εξυπηρέτησης χρηστών σε πληροφοριακά συστήματα (EL)

Αγαπάλογλου - Κιτσέλης, Στέφανος (EL)

Αγαπάλογλου - Κιτσέλης, Στέφανος (EL)
Δουμένης, Γρηγόριος (EL)
Γλαβάς, Ευριπίδης (EL)

bachelorThesis

2022


Αναμφίβολα τα συστήματα υποστήριξης -υπό τον διεθνή ορό ticketingsystems- είναιένα από τα πλέον διαδεδομένα εργαλεία που βρίσκονταιστην κατοχή εταιρειών και οργανισμών οι οποίοι ειτε αλληλοεπιδρούν με πελάτες είτε λόγω όγκου χρειάζονται την κατάλληλη μηχανοργάνωση. Στη παρούσα διατριβή αναλύεται η αρχιτεκτονική και η λογική των συστημάτων υποστήριξης, αναλύεται εις βάθος το σύστημα υποστήριξης ανοιχτού κώδικα UVDesk, ειδικά κάνοντας ανάλυση του τρόπου χρήσης του, καθώς επίσης δίνονται οδηγίες για σωστή εγκατάσταση του σε κατάλληλο σύστημα. Τέλος εξάγονται σημαντικά συμπεράσματα από τη γενική χρήση συστημάτων υποστήριξης (EL)
Undoubtedly ticketing systems are nowadays a widespread tool in the hands of companies and organizations that interact with entities. In this thesis, the architecture and logic of the support systems is being analyzed. Also, the open source ticketing system UVDesk is being analyzed in depth, especially explaining how to use it as well as detailed instructions are given for its correct installation in a suitable system. Finally, important conclusions are drawn from the general use of ticketing systems. (EN)

Πληροφοριακά συστήματα - Διοίκηση και οργάνωση

Συστήματα

Greek

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (EL)
Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)