Συστήματα διαχείρισης αιτημάτων εξυπηρέτησης χρηστών σε πληροφοριακά συστήματα

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of Ioannina   

Αποθετήριο :
Repository of UOI Olympias   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Συστήματα διαχείρισης αιτημάτων εξυπηρέτησης χρηστών σε πληροφοριακά συστήματα (EL)

Αγαπάλογλου - Κιτσέλης, Στέφανος (EL)

Αγαπάλογλου - Κιτσέλης, Στέφανος (EL)
Δουμένης, Γρηγόριος (EL)
Γλαβάς, Ευριπίδης (EL)

bachelorThesis

2022


Αναμφίβολα τα συστήματα υποστήριξης -υπό τον διεθνή ορό ticketingsystems- είναιένα από τα πλέον διαδεδομένα εργαλεία που βρίσκονταιστην κατοχή εταιρειών και οργανισμών οι οποίοι ειτε αλληλοεπιδρούν με πελάτες είτε λόγω όγκου χρειάζονται την κατάλληλη μηχανοργάνωση. Στη παρούσα διατριβή αναλύεται η αρχιτεκτονική και η λογική των συστημάτων υποστήριξης, αναλύεται εις βάθος το σύστημα υποστήριξης ανοιχτού κώδικα UVDesk, ειδικά κάνοντας ανάλυση του τρόπου χρήσης του, καθώς επίσης δίνονται οδηγίες για σωστή εγκατάσταση του σε κατάλληλο σύστημα. Τέλος εξάγονται σημαντικά συμπεράσματα από τη γενική χρήση συστημάτων υποστήριξης (EL)
Undoubtedly ticketing systems are nowadays a widespread tool in the hands of companies and organizations that interact with entities. In this thesis, the architecture and logic of the support systems is being analyzed. Also, the open source ticketing system UVDesk is being analyzed in depth, especially explaining how to use it as well as detailed instructions are given for its correct installation in a suitable system. Finally, important conclusions are drawn from the general use of ticketing systems. (EN)

Πληροφοριακά συστήματα - Διοίκηση και οργάνωση

Συστήματα

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (EL)
Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.