δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Συστήματα διαχείρισης αιτημάτων εξυπηρέτησης χρηστών σε πληροφοριακά συστήματα
(EL)
Αναμφίβολα τα συστήματα υποστήριξης -υπό τον διεθνή ορό ticketingsystems- είναιένα από τα πλέον διαδεδομένα εργαλεία που βρίσκονταιστην κατοχή εταιρειών και οργανισμών οι οποίοι ειτε αλληλοεπιδρούν με πελάτες είτε λόγω όγκου χρειάζονται την κατάλληλη μηχανοργάνωση. Στη παρούσα διατριβή αναλύεται η αρχιτεκτονική και η λογική των συστημάτων υποστήριξης, αναλύεται εις βάθος το σύστημα υποστήριξης ανοιχτού κώδικα UVDesk, ειδικά κάνοντας ανάλυση του τρόπου χρήσης του, καθώς επίσης δίνονται οδηγίες για σωστή εγκατάσταση του σε κατάλληλο σύστημα. Τέλος εξάγονται σημαντικά συμπεράσματα από τη γενική χρήση συστημάτων υποστήριξης
(EL)
Undoubtedly ticketing systems are nowadays a widespread tool in the hands of companies and organizations that interact with entities. In this thesis, the architecture and logic of the support systems is being analyzed. Also, the open source ticketing system UVDesk is being analyzed in depth, especially explaining how to use it as well as detailed instructions are given for its correct installation in a suitable system. Finally, important conclusions are drawn from the general use of ticketing systems.
(EN)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.