Εικονική πραγματικότητα και παιχνιδοποίηση

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ολυμπιάς   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εικονική πραγματικότητα και παιχνιδοποίηση (EL)

Γιαννάκος, Νεκτάριος (EL)

Γκόγκος, Νικόλαος (EL)
Γιαννάκος, Νεκτάριος (EL)
Τζάλλας, Αλέξανδρος (EL)

bachelorThesis

2022


Στην παρούσαπτυχιακή εργασίαασχοληθήκαμε με την δημιουργία ενός παιχνιδιού μέσω του λογισμικού Unity. Πρόκειται για υλοποίηση, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο του πεδίου της εικονικής πραγματικότητας.Στην αρχή θα αναφερθούμε στην ιστορική αναδρομή των βιντεοπαιχνιδιών και των μηχανών για βιντεοπαιχνίδια. Έπειτα, αναλύεται η μηχανή Unity, η οποίαχρησιμοποιήθηκε για την υλοποίηση του παιχνιδιού, εστιάζοντας στα χαρακτηριστικά, τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα της. Επιπλέον, παρουσιάζεται βήμα-βήμα την εγκατάσταση της πλατφόρμας Unity. Στο τέλος, αναλύεται η υλοποίηση του παιχνιδιού μέσω της μηχανής Unity, και παρουσιάζεται το αποτέλεσμα της υλοποίησης. (EL)
In this thesis we will deal with the creation of a game though the unity software. At the beginning we will refer to the historical overview of video games and video game engines too. Next, we will analyze the Unity engine, which will be used to implement the game, focusing on its features, disadvantages and advantages. In addition, we will show step by step the installation of the Unity platform. At the end, we analyze the implementation of the game through the Unity engine. (EN)

Εικονική πραγματικότητα - Παιχνιδοποίηση

Εικονική πραγματικότητα (EL)
Unity (EN)

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (EL)
Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.