Εικονική πραγματικότητα και παιχνιδοποίηση

This item is provided by the institution :
University of Ioannina   

Repository :
Repository of UOI Olympias   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Εικονική πραγματικότητα και παιχνιδοποίηση (EL)

Γιαννάκος, Νεκτάριος (EL)

Γκόγκος, Νικόλαος (EL)
Γιαννάκος, Νεκτάριος (EL)
Τζάλλας, Αλέξανδρος (EL)

bachelorThesis

2022


Στην παρούσαπτυχιακή εργασίαασχοληθήκαμε με την δημιουργία ενός παιχνιδιού μέσω του λογισμικού Unity. Πρόκειται για υλοποίηση, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο του πεδίου της εικονικής πραγματικότητας.Στην αρχή θα αναφερθούμε στην ιστορική αναδρομή των βιντεοπαιχνιδιών και των μηχανών για βιντεοπαιχνίδια. Έπειτα, αναλύεται η μηχανή Unity, η οποίαχρησιμοποιήθηκε για την υλοποίηση του παιχνιδιού, εστιάζοντας στα χαρακτηριστικά, τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα της. Επιπλέον, παρουσιάζεται βήμα-βήμα την εγκατάσταση της πλατφόρμας Unity. Στο τέλος, αναλύεται η υλοποίηση του παιχνιδιού μέσω της μηχανής Unity, και παρουσιάζεται το αποτέλεσμα της υλοποίησης. (EL)
In this thesis we will deal with the creation of a game though the unity software. At the beginning we will refer to the historical overview of video games and video game engines too. Next, we will analyze the Unity engine, which will be used to implement the game, focusing on its features, disadvantages and advantages. In addition, we will show step by step the installation of the Unity platform. At the end, we analyze the implementation of the game through the Unity engine. (EN)

Εικονική πραγματικότητα - Παιχνιδοποίηση

Εικονική πραγματικότητα (EL)
Unity (EN)

Greek

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (EL)
Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)