Το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: Επιχείρηση Φυσικών Καλλυντικών.

This item is provided by the institution :
University of Ioannina   

Repository :
Repository of UOI Olympias   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: Επιχείρηση Φυσικών Καλλυντικών. (EL)

Χουσνή, Γεωργία (EL)

Κιτσαντάς, Θωμάς (EL)
Χουσνή, Γεωργία (EL)

bachelorThesis

2015-06-11

Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία αναφέρεται στο Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και την εφαρμογή των εργαλείων του στις ελληνικές επιχειρήσεις. Αρχικά γίνεται μια εκτενής παρουσίαση των βασικών εννοιών γύρω από το θέμα όπως: η έννοια και ο ορισμός του Μάρκετινγκ, η εξελικτική πορεία του Μάρκετινγκ, το Προσωπικό Μάρκετινγκ, το Μάρκετινγκ Σχέσεων, το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και τα βασικότερα εργαλεία του και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Στη συνέχεια γίνεται μια εποικοδομητική συζήτηση για την εφαρμογή των παραπάνω ορισμών στις ελληνικές επιχειρήσεις, η οποία εκφράζεται στη Διαδικτυακή παρουσία τους. Τα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι η Διαδικτυακή παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων έχει ως κινητήριο δύναμη την αλληλεπίδραση της επιχείρησης με τους καταναλωτές. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι καταναλωτές και επιχειρήσεις προτιμούν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, οι μεν επιχειρήσεις για να προβάλλουν τα προϊόντα τους, οι δε καταναλωτές για να πληροφορηθούν και να επικοινωνήσουν άμεσα με την επιχείρηση. (EL)

Μάρκετινγκ (EL)

Διαδικτυακό Μάρκετινγκ (EL)

Greek

Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων (EL)
Τ.Ε.Ι. Ηπείρου (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)