Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία αναφέρεται στο Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και την εφαρμογή των εργαλείων του στις ελληνικές επιχειρήσεις. Αρχικά γίνεται μια εκτενής παρουσίαση των βασικών εννοιών γύρω από το θέμα όπως: η έννοια και ο ορισμός του Μάρκετινγκ, η εξελικτική πορεία του Μάρκετινγκ, το Προσωπικό Μάρκετινγκ, το Μάρκετινγκ Σχέσεων, το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και τα βασικότερα εργαλεία του και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Στη συνέχεια γίνεται μια εποικοδομητική συζήτηση για την εφαρμογή των παραπάνω ορισμών στις ελληνικές επιχειρήσεις, η οποία εκφράζεται στη Διαδικτυακή παρουσία τους. Τα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι η Διαδικτυακή παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων έχει ως κινητήριο δύναμη την αλληλεπίδραση της επιχείρησης με τους καταναλωτές. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι καταναλωτές και επιχειρήσεις προτιμούν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, οι μεν επιχειρήσεις για να προβάλλουν τα προϊόντα τους, οι δε καταναλωτές για να πληροφορηθούν και να επικοινωνήσουν άμεσα με την επιχείρηση.
(EL)
Μάρκετινγκ
(EL)
Social Sciences ▶ Economics and Business Marketing
(EN)
Διαδικτυακό Μάρκετινγκ
(EL)
Greek
Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων
(EL)