Χρήση των social media στην προώθηση των προιόντων στην Apivita.

This item is provided by the institution :
University of Ioannina   

Repository :
Repository of UOI Olympias   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Χρήση των social media στην προώθηση των προιόντων στην Apivita. (EL)

Τσακατάρας, Αλέξανδρος-Αθανάσιος (EL)

Τσακατάρας, Αλέξανδρος-Αθανάσιος (EL)
Δογορίτη, Ελευθερία (EL)

bachelorThesis

2020-01-13

Η έλευση των ψηφιακών τεχνολογιών δημιουργεί την ευκολία στην επεξεργασία του περιεχομένου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από συζητήσεις, αναρτήσεις ή άλλες μορφές επικοινωνίας που μπορούν να αντιγραφούν, να επικολληθούν, να μην υποβληθούν, να μοιραστούν ή να διαγραφούν. Ενώ η δικτύωση επιτρέπει τη συστηματική σύνδεση μεταξύ των πολλαπλών κόμβων, η πανταχού παρούσα ηλεκτρονική τεχνολογία δημιουργεί ένα διαδραστικό πλαίσιο για το οποίο ο χρόνος και ο χώρος δεν αποτελούν πλέον πρόβλημα ανησυχίας. Η εμπιστοσύνη και η αφοσίωση των καταναλωτών είναι κρίσιμα και σημαντικά συστατικά του μάρκετινγκ ομορφιάς και μόδας. Το μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπει στους καταναλωτές να εμπλέκονται με Brands που έχουν ως αποτέλεσμα νέες σχέσεις αλληλεπίδρασης που είναι χτισμένες σε συνεχή βάση. Οι εταιρείες αξιοποιούν διάφορες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να μοιράζονται τα νέα τους με το ευρύ κοινό, για την παρουσίαση ή προώθηση των προιόντων τους, για να αλληλεπιδρούν με το κοινό και να αφουγκράζονται τις τάσεις του. Σκοπός της παρούσας Πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει την έννοια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τη σημασία τους για τις επιχειρήσεις και ειδικότερα την χρήση τους στην προωθηση των προιόντων της εταιρείας Apivita και μέσα από τη συνέντευξη του Τμήματος Μάρκετινγκ, να προσδιοριστεί πώς η συγκεκριμένη εταιρεία χρησιμοποιεί αυτά. Η έρευνα εστιάστηκε κυρίως στην αναζήτηση βιβλιογραφίας που είχε δημοσιευθεί μετά το 2000, αφού η κύρια πηγή πληροφοριών ήταν το διαδίκτυο και οι λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιήθηκαν σε βάσεις δεδομένων ήταν: Social Media, Marketing, Apivita products. Πραγματοποιήθηκε επίσης βιβλιογραφική ανασκόπηση δευτερογενών πηγών, άρθρων, μελετών και βιβλίων. Συγκεκριμένα στο 1ο Κεφάλαιο εξετάζονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η επιρροή τους στις επιχειρήσεις. Το 2ο Κεφάλαιο επικεντρώνεται στην εταιρεία Apivita και το προφίλ της μέσα απο τα κοινωνικά δίκτυα. 8 Στο 3ο Κεφάλαιο γίνεται ανάλυση του marketing plan μέσω των social media της εταιτείας Apivita και περιέχει τη συνέντευξη με το τμήμα Marketing. Τέλος η εργασία ολοκληρώνεται με την ανάλυση δεδομένων και την παράθεση των συμπερασμάτων. (EL)

Μάρκετινγκ (EL)

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (EL)

Greek

Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων (EL)
Τ.Ε.Ι. Ηπείρου (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)