'Όντας σε επαφή με τον χώρο των δικτύων και κινούμενοι στον χώρο των υπολογιστών
γενικότερα, μπορούμε εύκολα να αντιληφθούμε την τάση που υπάρχει προς την ανάπτυξη
των τεχνολογιών των δικτύων, της εικονικοποίησης και τον προγραμματισμό αυτών.
Πρόκειται για τεχνολογίες που ήδη μέσα από διάφορα εργαλεία και υπηρεσίες βρίσκονται
στην καθημερινότητα των περισσότερων χρηστών Η/Υ. Καθώς όμως οι έννοιες αυτές
γνωρίζουν όλο και μεγαλύτερη διεύρυνση, τίθεται επιτακτικά το θέμα της
παραμετροποίησης των δικτύων ώστε να ανταποκριθούν στην αύξηση της κίνησης των
σημερινών και μελλοντικών χρηστών. Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό να κάνουμε μια
γενικευμένη παρουσίαση των δικτύων, της τεχνολογίας της εικονικοποίησης, της
εικονικοποίησης δικτύων και της καθοριζόμενης από το λογισμικό δικτύωσης. Έπειτα θα
προσπαθήσουμε να δείξουμε ποια είναι η χρήση και οι σκοποί τους, σε τι βαθμό έχουν
εξελιχθεί αυτά από το παρελθόν και την πρώτη εμφάνιση τους μέχρι και σήμερα και κάποιες
ήδη εφαρμοσμένες υλοποιήσεις. Τέλος και κατόπιν συλλογής των αποτελεσμάτων τις
υλοποίησης μας για τα δίκτυα οριζόμενα από λογισμικό, θα προσπαθήσουμε να
αναλύσουμε αν βρίσκουν εφαρμογή στον πραγματικό κόσμο και που και αν είναι όντως
κάτι που χρειάζεται και θα βοηθήσει στον τομέα των δικτύων ή είναι μια παροδική
τεχνολογία;
(EL)