Εκμάθηση ξένων γλωσσών σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Η περίπτωση της δυσλεξίας.

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of Ioannina   

Αποθετήριο :
Repository of UOI Olympias   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εκμάθηση ξένων γλωσσών σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Η περίπτωση της δυσλεξίας. (EL)

Ντότσικα, Σταυρούλα (EL)

Ντότσικα, Σταυρούλα (EL)
Σταύρου, Χρήστος (EL)

bachelorThesis

2016-11-03

Η παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά την εκμάθηση των ξένων γλωσσών σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και επικεντρώνεται στο φαινόμενο της δυσλεξίας. Η μελέτη γίνεται βιβλιογραφικά, προσπαθώντας να αναλυθούν και να σχολιαστούν όλα όσα αφορούν την διδασκαλία μιας ξένης γλώσσας σε μικρούς μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και ειδικότερα την περίπτωση της δυσλεξίας. Συγκεκριμένα το πρώτο κεφάλαιο πραγματεύεται το παιδί και την εκμάθηση ξένων γλωσσών, αναλύοντας το πώς τα παιδιά μπορούν να μάθουν μια ξένη γλώσσα, αλλά και ποιά είναι η κατάλληλη ηλικία για να την ξεκινήσουν. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται εκτενής παρουσίαση των μαθησιακών δυσκολιών και συγκεκριμένα της περίπτωσης της δυσλεξίας. Ακολούθως, το τρίτο κεφάλαιο πραγματεύεται την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας από έναν δυσλεκτικό μαθητή, ενώ στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται λόγος για την εκπαιδευτική υποστήριξη του δυσλεκτικού μαθητή και την αντιμετώπιση της κατάστασής του από το εκπαιδευτικό προσωπικό. Η πτυχιακή εργασία ολοκληρώνεται με την ανασκόπηση των θεμάτων που παρουσιάστηκαν, των θεωριών που αναπτύχθηκαν και των συστημάτων εκμάθησης που εφαρμόζονται ως σήμερα και με προτάσεις για την περαιτέρω αναβάθμιση τους, ώστε να εναρμονιστούν πλήρως με τις σύγχρονες απαιτήσεις του εκπαιδευτικού συστήματος. (EL)

Δυσλεξία (EL)

Μαθησιακές δυσκολίες (EL)

Ελληνική γλώσσα

Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων (EL)
Τ.Ε.Ι. Ηπείρου (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.