Παράγοντες που επιδρούν στην αποτελεσματικότητα του Email Marketing

This item is provided by the institution :
University of Western Macedonia   

Repository :
Institutional Repository of University of Western Macedonia   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Παράγοντες που επιδρούν στην αποτελεσματικότητα του Email Marketing

Σεμπελίδου, Μαρία

Thesis

2023-06-23T12:00:11Z
2022


Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνιάδης Ιωάννης
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας με θέμα: Παράγοντες που επιδρούν στην αποτελεσματικότητα του Email Marketing. Αρχικά, πραγματοποιείται αναφορά στο πρόβλημα και τη σημαντικότητα του θέματος, όπου περιγράφονται αναλυτικά τα ζητήματα που αντιμετωπίζει το email μάρκετινγκ καθώς και τα οφέλη του. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στον σκοπό και τους στόχους της διπλωματικής εργασίας αλλά και τις ερευνητικές υποθέσεις που προέκυψαν ύστερα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας. Επιπλέον παρουσιάζεται η έννοια της ψηφιακής διαφήμισης και του email μάρκετινγκ. Πραγματοποιείται αναφορά στους τύπους καμπανιών μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στις μετρήσεις απόδοσης, τη στρατηγική, τους παράγοντες που επηρεάζουν την απόδοση, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του Email Marketing. Επίσης γίνεται αναφορά στις προηγούμενες έρευνες καθώς και στις ερευνητικές υποθέσεις οι οποίες προέκυψαν ύστερα από βιβλιογραφική ανασκόπηση. Επιπρόσθετα, στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται ο σκοπός της έρευνας, η μεθοδολογία της έρευνας και η δομή της. Ακόμη, πραγματοποιείται ανάλυση των δεδομένων και εξαγωγή των αποτελεσμάτων. Τέλος, παρουσιάζονται τα όρια και οι περιορισμοί της έρευνας καθώς και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα αναφορικά με την αποτελεσματικότητα του e-mail μάρκετινγκ.


Email μάρκετινγκ, παράγοντες, ψηφιακή διαφήμιση, τύποι καμπανιών μάρκετινγκ, μετρήσεις απόδοσης, στρατηγική

Greek

Σεμπελίδου Λόλα Μαρία





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)