Ηγεσία στην εκπαίδευση: η περίπτωση της ελληνικής πραγματικότητας

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ηγεσία στην εκπαίδευση: η περίπτωση της ελληνικής πραγματικότητας

Βρέκας, Χαρίλαος Δ.
Γιαννάκης, Ζήνων Δ.

Βέζου Μαρίνα

Thesis

2023-08-11T07:36:08Z
2022-03


Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.
Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τα αποτελέσματα των εκπαιδευτικών μοντέλων ηγεσίας όπως την αντιλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί. Το δείγμα προήλθε από 110 εκπαιδευτικούς διαφόρων ειδικοτήτων που υπηρετούν σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης. Τα ευρήματα αποδεικνύουν την ισχυρή θετική συσχέτιση της μετασχηματιστικής και της συναλλακτικής ηγεσίας με τις διαστάσεις έκβασης της ηγεσίας (αποτελεσματικότητα του ηγέτη, επιπρόσθετη προσπάθεια των εργαζομένων και ικανοποίηση από την ηγεσία). Για τη συλλογή των δεδομένων επιλέχθηκε το πολυπαραγοντικό ερωτηματολόγιο ηγεσίας Multifactor Leadership Questionnaire - M.L.Q. Form 5x-Short, που διερευνά τα μοντέλα εκπαιδευτικής ηγεσίας.


Αποτελεσματική ηγεσία στην εκπαίδευση
Ηγεσία

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών.





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.