Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας μεταφορικής εταιρείας

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας μεταφορικής εταιρείας

Μαλαμίδης, Ανδρέας Π.

Δινοπούλου Βάγια


2024-03-01T10:47:06Z
2023-07


Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων.
Η ταυτότητα της επωνυμίας είναι τα ορατά στοιχεία μιας επωνυμίας, όπως το χρώμα, το σχέδιο και το λογότυπο που προσδιορίζουν και διακρίνουν τη μάρκα στο μυαλό των καταναλωτών. Το συνεπές μάρκετινγκ και η ανταλλαγή μηνυμάτων οδηγούν σε συνεπή ταυτότητα επωνυμίας και, επομένως, συνεπείς Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του λογοτύπου μιας μεταφορικής εταιρίας. Χρησιμοποιήθηκαν άρθρα σχετικά με το θέμα από το google scholar. Η οικοδόμηση μιας θετικής εικόνας της επωνυμίας μιας εταιρίας και ειδικότερα μιας εταιρίας μεταφορών, μπορεί να φέρει σταθερές πωλήσεις και να κάνει την κυκλοφορία προϊόντων πιο επιτυχημένη. Η οικοδόμηση μιας θετικής, συνεκτικής εικόνας επωνυμίας απαιτεί ανάλυση της εταιρείας και της αγοράς της και προσδιορισμό των στόχων, των πελατών και του μηνύματος της εταιρείας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας ισχυρός μοχλός αναγνωσιμότητας της επωνυμίας.


Λογότυπο
Επωνυμία
Εταιρία
Πωλήσεις
Ταυτότητα

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή.





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.