Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας μεταφορικής εταιρείας

This item is provided by the institution :
University of Western Macedonia   

Repository :
Institutional Repository of University of Western Macedonia   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας μεταφορικής εταιρείας

Μαλαμίδης, Ανδρέας Π.

Δινοπούλου Βάγια

Thesis

2024-03-01T10:47:06Z
2023-07


Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων.
Η ταυτότητα της επωνυμίας είναι τα ορατά στοιχεία μιας επωνυμίας, όπως το χρώμα, το σχέδιο και το λογότυπο που προσδιορίζουν και διακρίνουν τη μάρκα στο μυαλό των καταναλωτών. Το συνεπές μάρκετινγκ και η ανταλλαγή μηνυμάτων οδηγούν σε συνεπή ταυτότητα επωνυμίας και, επομένως, συνεπείς Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του λογοτύπου μιας μεταφορικής εταιρίας. Χρησιμοποιήθηκαν άρθρα σχετικά με το θέμα από το google scholar. Η οικοδόμηση μιας θετικής εικόνας της επωνυμίας μιας εταιρίας και ειδικότερα μιας εταιρίας μεταφορών, μπορεί να φέρει σταθερές πωλήσεις και να κάνει την κυκλοφορία προϊόντων πιο επιτυχημένη. Η οικοδόμηση μιας θετικής, συνεκτικής εικόνας επωνυμίας απαιτεί ανάλυση της εταιρείας και της αγοράς της και προσδιορισμό των στόχων, των πελατών και του μηνύματος της εταιρείας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας ισχυρός μοχλός αναγνωσιμότητας της επωνυμίας.


Λογότυπο
Επωνυμία
Εταιρία
Πωλήσεις
Ταυτότητα

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή.





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)