Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση

Χατζηκρυσταλλής, Αστέριος Ι.

Δινοπούλου Βάγια


2024-03-01T12:13:51Z
2023-11


Η εργασία σκοπεύει να κάνει μια αναλυτική περιγραφή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης , την επίδραση τους και τις αλλαγές που έχουν επιφέρει στην ζωή των ανθρώπων. Πρώτα από όλα έγινε μία περιγραφή το τι είναι τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και ο ρόλος τους στην επικοινωνία των ανθρώπων. Στη συνέχεια ακολούθησε η ιστορική αναδρομή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης έως σήμερα. Δόθηκαν πληροφορίες σχετικά με την επιρροή τους και την επίδραση τους στην τεχνολογία. Έγινε επίσης αναφορά στην επίδραση τους μέσω της τεχνολογίας στον χώρο της εκπαίδευσης. Το επόμενο στάδιο ήταν να γίνει μια αναλυτική αναφορά στο πως τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης επιδρούν στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Ποιες είναι οι θετικές και αρνητικές επιπτώσεις από την χρήση τους, την επιρροή τους θετική ή αρνητική στην ζωή των ανθρώπων. Έγινε περιγραφή των κινδύνων από την ανεξέλικτη χρήση τους και ποιες μορφές κινδύνων υπάρχουν. Ακολούθησαν οι τρόποι αντιμετώπισης και πρόληψης αυτών των κινδύνων. Το τελευταίο μέρος της εργασίας αφορούσε την αναλυτική αναφορά και περιγραφή στις δυο μορφές της τηλεργασίας και της τηλεκπαίδευσης κατά την διάρκεια της πανδημίας CovidCovid-19 και την χρήση αυτών των δυο τύπων. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στις μορφές της τηλεκπαίδευσης. Τέλος, περιγράφηκαν οι τρόποι αξιοποίησης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και οι τομείς δραστηριότητας που μπορούν να αξιοποιηθούν αυτά στο μέλλον.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων.


Τηλεργασία
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Εκπαίδευση
Τηλεκπαίδευση
Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή.





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.