Ανάλυση των χαρακτηριστικών των ελληνικών εκπαιδευτικών πυλών που υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης : έρευνα των τρόπων χρήσης και των προσδοκιών, των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην κοινότητα του Βόλου, σχετικά με τις ελληνικές εκπαιδευτικές πύλες που τους υποστηρίζουν

This item is provided by the institution :
University of Thessaly   

Repository :
University of Thessaly Institutional Repositoty   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ανάλυση των χαρακτηριστικών των ελληνικών εκπαιδευτικών πυλών που υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης : έρευνα των τρόπων χρήσης και των προσδοκιών, των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην κοινότητα του Βόλου, σχετικά με τις ελληνικές εκπαιδευτικές πύλες που τους υποστηρίζουν (EL)

Πλατσά, Ευρύκλεια (EL)
Σίσκου, Χρυσάνθη (EL)

Κόλλιας, Βασίλειος (EL)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)
Πολίτης, Παναγιώτης (EL)

bachelorThesis (EN)

2007
2015-07-24T12:21:46Z


Οι Ελληνικές Εκπαιδευτικές Πύλες αναπτύσσονται ραγδαία αλλά τα αποτελέσματά τους και η χρήση τους απ τους εκπαιδευτικούς μόλις αρχίζει. Ερωτήσεις τέτοιες όπως: πόσοι εκπαιδευτικοί έχουν πραγματικά πρόσβαση στο δίκτυο, πώς χρησιμοποιούν αυτές τις πηγές και τι είδους επικοινωνία λαμβάνει χώρα, εμφανίζονται συχνά. Η κύρια ερώτηση θα πρέπει να είναι: οι Ελληνικές Εκπαιδευτικές Πύλες διευκολύνουν και βελτιώνουν το έργο του εκπαιδευτικού και τη διαδικασία της ίδιας της μάθησης μέσα στην αίθουσα και με ποιο τρόπο οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν τις Εκπαιδευτικές Πύλες; Γι αυτό το σκοπό πρέπει να διεξαχθούν παρατηρήσεις και έρευνες ή να παρθούν συνεντεύξεις για να ανακαλύψουμε εάν έχει αλλάξει και βελτιωθεί η πρακτική μέσα στην τάξη χάρη στις πηγές που είναι διαθέσιμες στις Εκπαιδευτικές Πύλες. Η παρούσα εργασία επιχειρεί να προσεγγίσει και να εξερευνήσει αυτό το θέμα και να παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις Ελληνικές Εκπαιδευτικές Πύλες. Στην Εισαγωγή παρουσιάζεται εν συντομία η κατάσταση στην εκπαίδευση όπως έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια χάρη στην τεχνολογία και γίνεται μια αναφορά στη διπλωματική εργασία. Το επόμενο κεφάλαιο εστιάζεται στην καταγραφή και την ανάλυση των χαρακτηριστικών των Εκπαιδευτικών Πυλών και γίνεται μια αξιολόγησή τους. Η εργασία συνεχίζεται με μια έρευνα για τον τρόπο με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης χρησιμοποιούν τις Εκπαιδευτικές Πύλες καθώς και των προσδοκιών τους. Μέσα απ αυτή την έρευνα βγαίνουν χρήσιμα συμπεράσματα που επιτρέπουν την περαιτέρω αξιολόγηση τόσο των Ελληνικών Εκπαιδευτικών Πυλών όσο και της στάσης των Εκπαιδευτικών προς αυτές και τέλος γίνονται προτάσεις για τη βελτίωση τους. (EL)


ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (EL)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ) (EL)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)