This item is provided by the institution :
University of Thessaly   

Repository :
University of Thessaly Institutional Repositoty   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για τη διεξαγωγή κλινικών δοκιμών με στόχο την εξοικονόμηση χρόνου και τη μείωση κόστους για τη φαρμακευτική έρευνα (EL)
Digital strategies in clinical trials (EN)

Παπανικολάου, Βασιλική (EL)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)
Ζουμπουλάκης, Παναγιώτης (EL)
Πλέτσα, Βασιλική (EL)
Ζερβού, Μαρία (EL)

masterThesis (EN)

2019
2020-03-06T13:19:13Z



Φαρμακευτική βιοτεχνολογία (EL)
Κλινικές δοκιμές -- Μεθοδολογία (EL)
Διαδικτυακό μάρκετινγκ (EL)
Στρατηγικός σχεδιασμός (EL)
Φάρμακα -- Σχεδιασμός (EL)

Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών. Ινστιτούτο Βιολογίας, Φαρμακευτικής Χημείας και Βιοτεχνολογίας. (EL)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας. (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)