Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για τη διεξαγωγή κλινικών δοκιμών με στόχο την εξοικονόμηση χρόνου και τη μείωση κόστους για τη φαρμακευτική έρευνα

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πανεπιστημίου Θεσσαλίας   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για τη διεξαγωγή κλινικών δοκιμών με στόχο την εξοικονόμηση χρόνου και τη μείωση κόστους για τη φαρμακευτική έρευνα (EL)
Digital strategies in clinical trials (EN)

Παπανικολάου, Βασιλική (EL)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)
Ζουμπουλάκης, Παναγιώτης (EL)
Πλέτσα, Βασιλική (EL)
Ζερβού, Μαρία (EL)

masterThesis (EN)

2019
2020-03-06T13:19:13Z



Φαρμακευτική βιοτεχνολογία (EL)
Κλινικές δοκιμές -- Μεθοδολογία (EL)
Διαδικτυακό μάρκετινγκ (EL)
Στρατηγικός σχεδιασμός (EL)
Φάρμακα -- Σχεδιασμός (EL)

Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών. Ινστιτούτο Βιολογίας, Φαρμακευτικής Χημείας και Βιοτεχνολογίας. (EL)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας. (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.