Διαδικασία μάθησης μέσω της διαχείρισης έργων στο γυμνάσιο

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πανεπιστημίου Θεσσαλίας   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διαδικασία μάθησης μέσω της διαχείρισης έργων στο γυμνάσιο (EL)

Χατζούλη, Ζωή (EL)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)
Υψηλάντης, Παντελής (EL)

masterThesis (EN)

2020-07-12T09:23:39Z
2013


Η παρούσα ερευνητική εργασία ασχολείται με τη μεγιστοποίηση της μάθησης και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών του Γυμνασίου που απαιτούνται στην αγορά εργασίας του 21ου αιώνα. Αποτελεί μια προσπάθεια μελέτης των εναλλακτικών τρόπων μάθησης, που δίνε (EL)


διαδικασία μάθησης (EL)

ΤΕΙ Θεσσαλίας. Τμήμα Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων. (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.