Evaluating new technologies: Measuring customer satisfaction towards smartphones

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πανεπιστημίου Θεσσαλίας   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Evaluating new technologies: Measuring customer satisfaction towards smartphones (EN)

Papadopoulou, Sotiria (EN)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)
Gerogiannis, Vasileios (EN)

masterThesis (EN)

2020-07-12T09:23:42Z
2012


By using the Fuzzy Cognitive Map (FCM) approach based on a survey of 40 current and potential smartphone users, this dissertation reports the factors affecting smartphone user satisfaction, highlights the relationships and the strength of each relationshi (EN)


customer satisfaction (EN)
smartphones (EN)

ΤΕΙ Θεσσαλίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.