A study on the relationship between service quality, satisfaction and customer loyalty

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πανεπιστημίου Θεσσαλίας   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



A study on the relationship between service quality, satisfaction and customer loyalty (EN)

Karyotis, Theofanis (EN)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)
Santouridis, Ilias (EN)

masterThesis (EN)

2008
2020-07-12T09:23:43Z


This paper attempts to examine the relationship between service quality, customer satisfaction, switching costs and customer loyalty in the Greek mobile telecommunications industry. (EN)


customer satisfaction (EN)
customer loyalty (EN)

ΤΕΙ Θεσσαλίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.