Ανάλυση και επιλογή διαφημιστικής καμπάνιας προϊόντος επιχείρησης με εφαρμογή μεθόδων θεωρίας αποφάσεων: μελέτη περίπτωσης της εταιρείας «Διανομή Αερίου Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας»

This item is provided by the institution :
University of Thessaly   

Repository :
University of Thessaly Institutional Repositoty   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ανάλυση και επιλογή διαφημιστικής καμπάνιας προϊόντος επιχείρησης με εφαρμογή μεθόδων θεωρίας αποφάσεων: μελέτη περίπτωσης της εταιρείας «Διανομή Αερίου Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας» (EL)

Κουρουζίδης, Αναστάσιος Η. (EL)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)
Καζαντζή, Βασιλική (EL)

masterThesis (EN)

2022-07-25T11:36:28Z
2022



Εμπορική προώθηση (EL)
Επιχείρηση (EL)
Διαφήμιση (EL)
Μάρκετινγκ -- Περιπτωσιολογικές μελέτες (EL)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)