Ο αντίκτυπος των επηρεαστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη πρόθεση αγοράς και ο ρόλος της στάσης του καταναλωτή

This item is provided by the institution :
University of Thessaly   

Repository :
University of Thessaly Institutional Repositoty   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ο αντίκτυπος των επηρεαστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη πρόθεση αγοράς και ο ρόλος της στάσης του καταναλωτή (EL)

Κάκιας, Φώτιος Ε. (EL)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)
Ανδρονικίδης, Ανδρέας (EL)

masterThesis (EN)

2023-01-09T08:41:55Z
2022



Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)