Ο αντίκτυπος των επηρεαστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη πρόθεση αγοράς και ο ρόλος της στάσης του καταναλωτή

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πανεπιστημίου Θεσσαλίας   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ο αντίκτυπος των επηρεαστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη πρόθεση αγοράς και ο ρόλος της στάσης του καταναλωτή (EL)

Κάκιας, Φώτιος Ε. (EL)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)
Ανδρονικίδης, Ανδρέας (EL)

masterThesis (EN)

2023-01-09T08:41:55Z
2022



Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.