Επιστημολογία STEM και εκπαίδευση υπό το πρίσμα της πανδημίας COVID: αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την αξία της διδακτικής οπτικής STEM στην αντιμετώπιση κρίσεων
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Επιστημολογία STEM και εκπαίδευση υπό το πρίσμα της πανδημίας COVID: αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την αξία της διδακτικής οπτικής STEM στην αντιμετώπιση κρίσεων
(EL)
STEM epistemology and education in the light of COVID pandemic: teachers' conceptions about the meaning of STEM education perspective in crises response
(EN)
Βλαχοδημητροπούλου, Αργυρώ Γ.
(EL)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης
(EL)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Επιστημολογία STEM και εκπαίδευση υπό το πρίσμα της πανδημίας COVID: αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την αξία της διδακτικής οπτικής STEM στην αντιμετώπιση κρίσεων
Επιστημολογία STEM και εκπαίδευση υπό το πρίσμα της πανδημίας COVID: αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την αξία της διδακτικής οπτικής STEM στην αντιμετώπιση κρίσεων
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.