Επιστημολογία STEM και εκπαίδευση υπό το πρίσμα της πανδημίας COVID: αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την αξία της διδακτικής οπτικής STEM στην αντιμετώπιση κρίσεων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πανεπιστημίου Θεσσαλίας   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Επιστημολογία STEM και εκπαίδευση υπό το πρίσμα της πανδημίας COVID: αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την αξία της διδακτικής οπτικής STEM στην αντιμετώπιση κρίσεων (EL)
STEM epistemology and education in the light of COVID pandemic: teachers' conceptions about the meaning of STEM education perspective in crises response (EN)

Βλαχοδημητροπούλου, Αργυρώ Γ. (EL)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)
Σπηλιωτοπούλου, Βασιλική (EL)
Απροσδιόριστο/Unspecified (EL)

masterThesis (EN)

2023-10-24T07:08:10Z
2023



Παιδαγωγικό Τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ (EL)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.