Επιστημολογία STEM και εκπαίδευση υπό το πρίσμα της πανδημίας COVID: αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την αξία της διδακτικής οπτικής STEM στην αντιμετώπιση κρίσεων

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Επιστημολογία STEM και εκπαίδευση υπό το πρίσμα της πανδημίας COVID: αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την αξία της διδακτικής οπτικής STEM στην αντιμετώπιση κρίσεων (EL)
STEM epistemology and education in the light of COVID pandemic: teachers' conceptions about the meaning of STEM education perspective in crises response (EN)

Βλαχοδημητροπούλου, Αργυρώ Γ. (EL)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)
Σπηλιωτοπούλου, Βασιλική (EL)
Απροσδιόριστο/Unspecified (EL)

masterThesis (EN)

2023-10-24T07:08:10Z
2023



Παιδαγωγικό Τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ (EL)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)