Ψηφιακό μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιχειρήσεων ξύλου και επίπλου

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πανεπιστημίου Θεσσαλίας   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ψηφιακό μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιχειρήσεων ξύλου και επίπλου (EL)
Digital marketing and social media of wood and furniture businesses (EN)

Παυλίδης, Νικόλαος Σ. (EL)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)
Καραγεώργος, Αντώνιος (EL)
Παπαδόπουλος, Ιωάννης (EL)
Τρίγκας, Μάριος (EL)

masterThesis (EN)

2023-11-30T10:22:29Z
2023



Ηλεκτρονικό εμπόριο (EL)
Επιχειρησιακή επικοινωνία -Ξυλοβιομηχανία (EL)
Διαδικτυακό μάρκετινγκ - Ξύλο (EL)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Τεχνολογίας. Τμήμα Δασολογίας, Επιστημών Ξύλου και Σχεδιασμού. (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.