Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία διαφήμισης και προώθησης των προϊόντων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πανεπιστημίου Θεσσαλίας   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία διαφήμισης και προώθησης των προϊόντων (EL)

Γραμμουστιάνου, Αθανασία Ν. (EL)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)
Λαζαρίδης, Θεμιστοκλής (EL)
Απροσδιόριστο/Unspecified (EL)

masterThesis (EN)

2024-02-15T13:28:19Z
2024



Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (EL)
Διαδικτυακό μάρκετινγκ (EL)
Διαδικτυακή διαφήμιση (EL)
Ψηφιακή επικοινωνία -- Κοινωνική δικτύωση (EL)
Consumer behavior (EN)
Social media -- Marketing (EN)
Advertising (EN)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.