Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία διαφήμισης και προώθησης των προϊόντων

This item is provided by the institution :
University of Thessaly   

Repository :
University of Thessaly Institutional Repositoty   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία διαφήμισης και προώθησης των προϊόντων (EL)

Γραμμουστιάνου, Αθανασία Ν. (EL)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)
Λαζαρίδης, Θεμιστοκλής (EL)
Απροσδιόριστο/Unspecified (EL)

masterThesis (EN)

2024-02-15T13:28:19Z
2024



Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (EL)
Διαδικτυακό μάρκετινγκ (EL)
Διαδικτυακή διαφήμιση (EL)
Ψηφιακή επικοινωνία -- Κοινωνική δικτύωση (EL)
Consumer behavior (EN)
Social media -- Marketing (EN)
Advertising (EN)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)