• Αναζήτηση
  • Πλοήγηση
    • Τύποι τεκμηρίων
    • Επιστημονικά πεδία
    • Σχολές/Τμήματα/Ινστιτούτα
    • Φορείς
    • Συλλογές
  • Διαλειτουργικότητα
  • Σχετικά
    • Το έργο
    • Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
  • Για φορείς
    • Ένταξη συλλογών
    • Προδιαγραφές ένταξης
    • Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
  • Επικοινωνία
  • ΕΛ • EN
Περισσότερα κριτήρια αναζήτησης Λιγότερα κριτήρια αναζήτησης
Καθαρισμός Βοήθεια


Φίλτρα αποτελεσμάτων  

Φίλτρα αποτελεσμάτων

Καθαρισμός
Tύπος τεκμηρίου
Επιστημονικό πεδίο
Σχολή/Τμήμα/Ινστιτούτο
Χρονολογία
Γλώσσα
Φορέας / συλλογή
Υποδομές ΕΚΤ eContent
1  -  30   από   1.525   τεκμήρια

     
    Η ανάπτυξη εκφάνσεων της Μετα-προσοχής σε παιδιά σχολικής ηλικίας.
    Δημιουργός: Μαλεγιαννάκη, Α., Μεταλλίδου, Παναγιώτα
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2016
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Εννοιολογική και σχεδιαστική αναπαράσταση καιρικών φαινομένων από παιδιά προσχολικής ηλικίας
    Δημιουργός: Δημούδη, Α., Μεταλλίδου, Παναγιώτα, Μπονώτη, Φ., Χρηστίδου, Βασιλεία, Κακανά, Δόμνα
    Τύπος τεκμηρίου: Βιβλίο
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2003
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Μητέρες παιδιών με χαμηλή σχολική επίδοση: Η αντίληψή για το ρόλο τους στη σχολική επιτυχία των παιδιών τους και η προθυμία αναζήτησης ψυχοπαιδαγωγικής στήριξης
    Δημιουργός: Κουϊμτζη, Ελένη-Μαρία, Στογιαννίδου, Αριάδνη
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2009
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Κοινωνική Ένταξη Μεταναστών Μαθητών και Συνύπαρξη στο σχολείο: Οι αναπαραστάσεις των μαθητών των εκπαιδευτικών και των γονέων
    Δημιουργός: Μπάκα, Αφροδίτη, Φίγγου, Ευαγγελία
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2014
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Κοινωνιοψυχολογικοί παράγοντες της συνύπαρξης και κοινωνικής ένταξης των μαθητών: Κοινωνικές ταυτότητες και Διομαδικές σχέσεις
    Δημιουργός: Μπάκα, Αφροδίτη, Φίγγου, Ευαγγελία
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2014
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Κοινωνική Ένταξη Μεταναστών Μαθητών και Συνύπαρξη στο σχολείο: Οι αναπαραστάσεις των μαθητών και των εκπαιδευτικών
    Δημιουργός: Μπάκα, Αφροδίτη, Φίγγου, Ευαγγελία
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2014
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Beliefs about School Learning during Adolescence: Their Contribution to Motivational Beliefs and School Achievement
    Δημιουργός: Metallidou, Panagiota, Gonida, Sofia-Eleftheria
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Δεξιότητες αυτο-ρύθμισης της δράσης σε παιδιά Δημοτικού: Γνωστικές και σχολικές επιδόσεις με βάση την επίδοσή τους σε ένα έργο αλλαγής της αρχικής πρόθεσης και αυτο-ρύθμισης της δράσης
    Δημιουργός: Ναζλίδου, Ε., Μπαξεβάνη, Μ., Κωνσταντινοπούλου, Ε., Πάντσιου, Κ., Μεταλλίδου, Παναγιώτα
    Τύπος τεκμηρίου: Βιβλίο
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2013
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Do learning difficulties differentiate elementary teachers’ attributional patterns for students’ academic failure? A comparison between Greek regular and special education teachers
    Δημιουργός: Metallidou, Panagiota, Eleftheriadou, D., Vlachou, A.
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2014
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Epistemological beliefs as predictors of self-regulated learning strategies in middle school students
    Δημιουργός: Metallidou, Panagiota
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2013
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Δευτερογενή συναισθηματικά προβλήματα στα δυσλεκτικά παιδιά
    Δημιουργός: Δόικου, Μαρία
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Η αντιμετώπιση των ψυχοκοινωνικών προβλημάτων των παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: Απόψεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
    Δημιουργός: Δόικου, Μαρία
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Η επίδραση της δυσλεξίας στις σχέσεις με τους συνομηλίκους κατά τη φοίτηση στο σχολείο και την τριτοβάθμια εκπαίδευση
    Δημιουργός: Δόικου, Μαρία
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Η ενίσχυση της κοινωνικής αποδοχής μέσα από την εφαρμογή ενός προγράμματος κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης, σύντομης διάρκειας
    Δημιουργός: Δόικου, Μαρία
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Η ενίσχυση της κοινωνικής αποδοχής μέσα από την εφαρμογή ενός προγράμματος κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης, σύντομης διάρκειας
    Δημιουργός: Δόικου, Μαρία
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Κοινωνικο-συναισθηματικά προβλήματα των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Ο ρόλος και η κατάρτιση του εκπαιδευτικού
    Δημιουργός: Δόικου, Μαρία
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    The development of teachers' communication skills as a factor to provide psychosocial support to culturally diverse students
    Δημιουργός: Diamandidou, K., Doikou, Maria
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Η οπτική των νέων με δυσλεξία για την αντιμετώπισή τους από τους εκπαιδευτικούς κατά τη φοίτηση στο σχολείο και την τριτοβάθμια εκπαίδευση: Η αναγκαιότητα της συμβουλευτικής προσέγγισης
    Δημιουργός: Δόικου, Μαρία
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Δυσλεξία και κοινωνικές σχέσεις με τους συνομηλίκους στο γενικό σχολείο: Η οπτική ενηλίκων με δυσλεξία
    Δημιουργός: Δόικου, Μαρία
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Dealing with learning disabilities in class
    Δημιουργός: Doikou, Maria
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Διευκολύνοντας τη φοίτηση των νέων με αναπηρίες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
    Δημιουργός: Δόικου, Μαρία
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Ψυχοκοινωνική στήριξη των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: Αντιλήψεις φοιτητών για το ρόλο του εκπαιδευτικού
    Δημιουργός: Δόικου, Μαρία
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2003
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Κοινωνικές σχέσεις των ατόμων με κώφωση με ακούοντες συνομηλίκους τους κατά την παιδική και εφηβική ηλικία
    Δημιουργός: Δόικου, Μαρία, Κοτσάνη, Ι.
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Ακαδημαϊκή στήριξη των φοιτητών με ειδικές ανάγκες του Α.Π.Θ.: Εναλλακτικοί τρόποι διδασκαλίας και αξιολόγησης
    Δημιουργός: Πήτα, Ρ., Δόικου, Μαρία, Μουστάκα, Μαρία
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    The emotional experience of dyslexia from the perspective of postsecondary education students
    Δημιουργός: Doikou, Maria
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Ψυχοκοινωνική στήριξη των παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών:Εμπειρίες από την υλοποίηση σεμιναρίων και παρεμβατικών ενεργειών
    Δημιουργός: Δόικου, Μαρία
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2004
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Σχεδιασμός, εφαρμογή και αποτελέσματα ενός πιλοτικού εκπαιδευτικού προγράμματος για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων συνομιλίας σε άτομα με ελαφρά νοητική καθυστέρηση
    Δημιουργός: Μαντζάρης, Κ., Δόικου, Μαρία
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Οι επιπτώσεις των μαθησιακών δυσκολιών στην ενήλικη ζωή
    Δημιουργός: Δόικου, Μαρία
    Τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2015
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Enhancing teachers' counseling skills: student teachers' views on a teachers' education programme
    Δημιουργός: Diamandidou, K., Doikou, Maria
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2011
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Η κατάρτιση των εκπαιδευτικών σε θέματα Ειδικής Αγωγής: Διερεύνηση της προσφοράς μαθημάτων Ειδικής Αγωγής στα Παιδαγωγικά Τμήματα της Ελλάδας
    Δημιουργός: Δόικου, Μαρία
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Ψυχολογία της εκπαίδευσης
    Χρονολογία : 2000
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Συλλογή: Ιδρυματικό Καταθετήριο Επιστημονικών Εργασιών ΑΠΘ
    RDF

    Κλείσιμο

    Κλείσιμο
      • Follow EKT

      Επικοινωνία | Πολιτική Απορρήτου | Όροι Χρήσης | Πνευματική ιδιοκτησία

      ©2025 Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου

      Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.

      Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!
      Nαι, θα το κάνω τώρα
      Όχι ευχαριστώ