Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
Τύποι τεκμηρίων
Επιστημονικά πεδία
Σχολές/Τμήματα/Ινστιτούτα
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Προδιαγραφές ένταξης
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
Αρχική σελίδα
Επιστημονικά πεδία
Social Sciences ▶ Psychology and Cognitive Sciences
Educational Psychology
Ανακαλύψτε
1.525 τεκμήρια
με αυτό το θέμα
Αναζήτηση
Περισσότερα κριτήρια αναζήτησης
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Φίλτρα αποτελεσμάτων
1 - 30 από 1.525 τεκμήρια
Ταξινόμηση
Σχετικότητα με κριτήρια
Άυξουσα χρονολογία
Φθίνουσα χρονολογία
Η ανάπτυξη εκφάνσεων της Μετα-προσοχής σε παιδιά σχολικής ηλικίας.
Δημιουργός:
Μαλεγιαννάκη, Α., Μεταλλίδου, Παναγιώτα
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Εννοιολογική και σχεδιαστική αναπαράσταση καιρικών φαινομένων από παιδιά προσχολικής ηλικίας
Δημιουργός:
Δημούδη, Α., Μεταλλίδου, Παναγιώτα, Μπονώτη, Φ., Χρηστίδου, Βασιλεία, Κακανά, Δόμνα
Τύπος τεκμηρίου:
Βιβλίο
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2003
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Μητέρες παιδιών με χαμηλή σχολική επίδοση: Η αντίληψή για το ρόλο τους στη σχολική επιτυχία των παιδιών τους και η προθυμία αναζήτησης ψυχοπαιδαγωγικής στήριξης
Δημιουργός:
Κουϊμτζη, Ελένη-Μαρία, Στογιαννίδου, Αριάδνη
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2009
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Κοινωνική Ένταξη Μεταναστών Μαθητών και Συνύπαρξη στο σχολείο: Οι αναπαραστάσεις των μαθητών των εκπαιδευτικών και των γονέων
Δημιουργός:
Μπάκα, Αφροδίτη, Φίγγου, Ευαγγελία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2014
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Κοινωνιοψυχολογικοί παράγοντες της συνύπαρξης και κοινωνικής ένταξης των μαθητών: Κοινωνικές ταυτότητες και Διομαδικές σχέσεις
Δημιουργός:
Μπάκα, Αφροδίτη, Φίγγου, Ευαγγελία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2014
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Κοινωνική Ένταξη Μεταναστών Μαθητών και Συνύπαρξη στο σχολείο: Οι αναπαραστάσεις των μαθητών και των εκπαιδευτικών
Δημιουργός:
Μπάκα, Αφροδίτη, Φίγγου, Ευαγγελία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2014
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Beliefs about School Learning during Adolescence: Their Contribution to Motivational Beliefs and School Achievement
Δημιουργός:
Metallidou, Panagiota, Gonida, Sofia-Eleftheria
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2015
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Δεξιότητες αυτο-ρύθμισης της δράσης σε παιδιά Δημοτικού: Γνωστικές και σχολικές επιδόσεις με βάση την επίδοσή τους σε ένα έργο αλλαγής της αρχικής πρόθεσης και αυτο-ρύθμισης της δράσης
Δημιουργός:
Ναζλίδου, Ε., Μπαξεβάνη, Μ., Κωνσταντινοπούλου, Ε., Πάντσιου, Κ., Μεταλλίδου, Παναγιώτα
Τύπος τεκμηρίου:
Βιβλίο
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2013
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Do learning difficulties differentiate elementary teachers’ attributional patterns for students’ academic failure? A comparison between Greek regular and special education teachers
Δημιουργός:
Metallidou, Panagiota, Eleftheriadou, D., Vlachou, A.
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2014
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Epistemological beliefs as predictors of self-regulated learning strategies in middle school students
Δημιουργός:
Metallidou, Panagiota
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2013
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Ψυχολογίας (1993 - ...)
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Δευτερογενή συναισθηματικά προβλήματα στα δυσλεκτικά παιδιά
Δημιουργός:
Δόικου, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2015
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Η αντιμετώπιση των ψυχοκοινωνικών προβλημάτων των παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: Απόψεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Δημιουργός:
Δόικου, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2015
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Η επίδραση της δυσλεξίας στις σχέσεις με τους συνομηλίκους κατά τη φοίτηση στο σχολείο και την τριτοβάθμια εκπαίδευση
Δημιουργός:
Δόικου, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2015
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Η ενίσχυση της κοινωνικής αποδοχής μέσα από την εφαρμογή ενός προγράμματος κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης, σύντομης διάρκειας
Δημιουργός:
Δόικου, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2015
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Η ενίσχυση της κοινωνικής αποδοχής μέσα από την εφαρμογή ενός προγράμματος κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης, σύντομης διάρκειας
Δημιουργός:
Δόικου, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2015
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Κοινωνικο-συναισθηματικά προβλήματα των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Ο ρόλος και η κατάρτιση του εκπαιδευτικού
Δημιουργός:
Δόικου, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2015
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
The development of teachers' communication skills as a factor to provide psychosocial support to culturally diverse students
Δημιουργός:
Diamandidou, K., Doikou, Maria
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2015
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Η οπτική των νέων με δυσλεξία για την αντιμετώπισή τους από τους εκπαιδευτικούς κατά τη φοίτηση στο σχολείο και την τριτοβάθμια εκπαίδευση: Η αναγκαιότητα της συμβουλευτικής προσέγγισης
Δημιουργός:
Δόικου, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2015
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Δυσλεξία και κοινωνικές σχέσεις με τους συνομηλίκους στο γενικό σχολείο: Η οπτική ενηλίκων με δυσλεξία
Δημιουργός:
Δόικου, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2015
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Dealing with learning disabilities in class
Δημιουργός:
Doikou, Maria
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2015
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Διευκολύνοντας τη φοίτηση των νέων με αναπηρίες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Δημιουργός:
Δόικου, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2015
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Ψυχοκοινωνική στήριξη των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: Αντιλήψεις φοιτητών για το ρόλο του εκπαιδευτικού
Δημιουργός:
Δόικου, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2003
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Κοινωνικές σχέσεις των ατόμων με κώφωση με ακούοντες συνομηλίκους τους κατά την παιδική και εφηβική ηλικία
Δημιουργός:
Δόικου, Μαρία, Κοτσάνη, Ι.
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2015
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Ακαδημαϊκή στήριξη των φοιτητών με ειδικές ανάγκες του Α.Π.Θ.: Εναλλακτικοί τρόποι διδασκαλίας και αξιολόγησης
Δημιουργός:
Πήτα, Ρ., Δόικου, Μαρία, Μουστάκα, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2015
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
The emotional experience of dyslexia from the perspective of postsecondary education students
Δημιουργός:
Doikou, Maria
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2015
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Ψυχοκοινωνική στήριξη των παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών:Εμπειρίες από την υλοποίηση σεμιναρίων και παρεμβατικών ενεργειών
Δημιουργός:
Δόικου, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2004
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Σχεδιασμός, εφαρμογή και αποτελέσματα ενός πιλοτικού εκπαιδευτικού προγράμματος για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων συνομιλίας σε άτομα με ελαφρά νοητική καθυστέρηση
Δημιουργός:
Μαντζάρης, Κ., Δόικου, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2015
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Οι επιπτώσεις των μαθησιακών δυσκολιών στην ενήλικη ζωή
Δημιουργός:
Δόικου, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2015
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Enhancing teachers' counseling skills: student teachers' views on a teachers' education programme
Δημιουργός:
Diamandidou, K., Doikou, Maria
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2011
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
Η κατάρτιση των εκπαιδευτικών σε θέματα Ειδικής Αγωγής: Διερεύνηση της προσφοράς μαθημάτων Ειδικής Αγωγής στα Παιδαγωγικά Τμήματα της Ελλάδας
Δημιουργός:
Δόικου, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Χρονολογία :
2000
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Φιλοσοφική Σχολή ▶ Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Συλλογή:
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!