Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
Τύποι τεκμηρίων
Επιστημονικά πεδία
Σχολές/Τμήματα/Ινστιτούτα
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Προδιαγραφές ένταξης
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
Αρχική σελίδα
Επιστημονικά πεδία
Social Sciences ▶ Economics and Business
Marketing
Ανακαλύψτε
3.037 τεκμήρια
με αυτό το θέμα
Αναζήτηση
Περισσότερα κριτήρια αναζήτησης
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Φίλτρα αποτελεσμάτων
1 - 30 από 3.037 τεκμήρια
Ταξινόμηση
Σχετικότητα με κριτήρια
Άυξουσα χρονολογία
Φθίνουσα χρονολογία
Purchase probabilities and intentions
Δημιουργός:
Μάλλιαρης, Πέτρος Γ.
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
1986
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Περιοδικό :
Σπουδαί - Journal of Economics and Business
Φορέας:
Πανεπιστήμιο Πειραιώς
Συλλογή:
Spoudai - Journal of Economics and Business
RDF
Πρόγραμμα μάρκετινγκ της κατηγορίας των βιβλίων αυτοβελτίωσης των εκδόσεων Διόπτρα Marketing plan of self help books of Dioptra Publications
Δημιουργός:
Ντιντάτη, Κλαούντια
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Marketing plan για το πρόγραμμα επιβράβευσης "€πιστροφή" της Eurobank A marketing plan for the Eurobank loyalty program"€pistrofi"
Δημιουργός:
Παπαγεωργίου, Φωτεινή
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Διερεύνηση των παραγόντων επιρροής της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών από τις επιδράσεις του Mobile Marketing Factors that affect the consumers' purchasing behaviour from mobiles marketing influence
Δημιουργός:
Δημητρίου, Ευανθία
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Η επιρροή των social media και των influencers στο destination marketing The influence of social media and influencers on destination marketing
Δημιουργός:
Καψιώτη, Ελένη
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Η επίδραση επτά παραγόντων στην αξιολόγηση της απόδοσης και η σημαντικότητά τους στους οργανισμούς στις γενιές Millennials και Z: Συχνή ανατροφοδότηση, στοχοθεσία, γνώση των προδιαγραφών του συστήματος αξιολόγησης, αντιλαμβανόμενη οργανωσιακή υποστήριξη, οργανωσιακή δικαιοσύνη, αυτονομία και αμφίδρομη επικοινωνία How seven factors affect the satisfaction of performance appraisal and which are their importance within organizations in generations Millennials and Z: frequent feedback, goal setting, knowledge of performance standards, perceived organizational support and organizational fairness, autonomy and two-way communication
Δημιουργός:
Αλεξοπούλου, Βασιλική
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Συμπεριφορά καταναλωτή στην κατηγορία της σοκολάτας Consumer behavior in the chocolate category
Δημιουργός:
Λαδάς, Ανάργυρος
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Εμπειρική διερεύνηση της στάσης και της αγοραστικής πρόθεσης των καταναλωτών για οργανικά προϊόντα Empirical investigation on the attitude and purchase intention of consumers towards organic products
Δημιουργός:
Μπούζα, Βασιλική
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Καταναλωτική συμπεριφορά στον κλάδο των σουπερμάρκετ Consumer behavior in the supermarket industry
Δημιουργός:
Βαλμά, Αμαρυλλίς
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Έρευνα για το brand image της Pull & Bear Researching Pull & Bear
Δημιουργός:
Κολέτσος, Δημήτρης
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Μία πολυμεθοδική προσέγγιση της επωνυμίας προορισμού: η περίπτωση της Ρόδου A multimethod investigation of destination branding: the case of Rhodes
Δημιουργός:
Sarigianni, Maria-Stela, Σαρηγιάννη, Μαρία-Στέλα
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Marketing plan στην εταιρία οινοποιίας: οινοποιητική Μονεμβασίας Γιώργος Τσιμπίδης Marketing plan for Tsimpidis Winery
Δημιουργός:
Τσατσαρώνη, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Η επίδραση του χιούμορ στη διαφήμιση: πώς τα χιουμοριστικά μηνύματα επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών στην ελληνική αγορά The effect of humor in advertising: how humorous messages affect consumer behavior in the Greek market
Δημιουργός:
Yiannakis, Elissavet, Γιαννάκη, Ελισάβετ
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Πως οι πολιτικές πεποιθήσεις επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά του ατόμου The effect of political ideology on consumer behavior: a systematic literature review using the TCCM framework
Δημιουργός:
Anastasi, Aikaterini, Αναστάση, Αικατερίνη
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Εμπειρική διερεύνηση παραγόντων επηρεασμού της αγοραστικής πρόθεσης για νοσταλγικά προϊόντα An empirical investigation into predictors of consumers' product nostalgia proneness
Δημιουργός:
Γεωργιάδη, Χριστίνα
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Eικόνας της μάρκας Ancho Mexican Gril Brand image Ancho Mexican Gril
Δημιουργός:
Νικολοπούλου, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Η καταναλωτική συμπεριφορά στον κλάδο των σούπερ μάρκετ: μελέτη περίπτωσης Lidl A survey of consumer behaviour in the supermarket sector: the case of Lidl
Δημιουργός:
Ηλιάδης, Παναγιώτης
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Green marketing και συμπεριφορά καταναλωτή Green marketing and consumer behavior
Δημιουργός:
Μαντζιάρης, Σταύρος
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Μέτρηση της εταιρικής εικόνας του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη Corporate image measurement of Saracakis Group of Companies
Δημιουργός:
Στέφας, Κωνσταντίνος
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Ρητορική και πρόκληση: τα συναισθήματα, οι αξίες και οι στάσεις των καταναλωτών έναντι ρητορικών προκλητικών διαφημίσεων
Δημιουργός:
Θεοδωράκης, Ιωάννης Γ.
Τύπος τεκμηρίου:
Διδακτορική διατριβή
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2011
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Εταιρική εικόνα στον B2B κλάδο media monitoring & analysis: μελέτη περίπτωσης: Clip News ΑΕ Corporate image in media monitoring & analysis B2B sector: the case of Clip News SA
Δημιουργός:
Σταυροπούλου, Κωνσταντίνα
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Η στάση των Ελλήνων καταναλωτών 18-30 απέναντι στους digital influencers: τα χαρακτηριστικά ελκυστικότητας της πηγής, η σύνδεσή τους με την αντιλαμβανόμενη αξιοπιστία και με την πρόθεση για αγορά The attitude of Greek consumers towards digital influencers: source attractiveness characteristics, their connection with perceived credibility and purchase intention
Δημιουργός:
Φλαούνα, Γεωργία
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Δημιουργία πλάνου επικοινωνίας (communications plan) για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού και Παραστατικών Τεχνών "Akropoditi DanceFest" Creating a communications plan for the International Dance and Performing Arts Festival "Akropoditi DanceFest"
Δημιουργός:
Αντώνενα, Ολυμπία
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Κοινωνικό εμπόριο: κατανοώντας τη συμμετοχή των καταναλωτών Social commerce: understanding the participation of consumers
Δημιουργός:
Αρμάου, Ερασμία, Armaou, Erasmia
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Παράγοντες επηρεασμού της τάσης για bandwagon και snob κατανάλωση προϊόντων πολυτελείας Factors influencing the tendency for bandwagon and snob consumption of luxury products
Δημιουργός:
Θανάση, Χριστίνα
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Investigating the path through which export market orientation influences export venture performance: the role of export sales strategy and marketing capabilities
Δημιουργός:
Makri, Katerina N.
Τύπος τεκμηρίου:
Διδακτορική διατριβή
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2014
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Μέτρηση της εικόνας της επωνυμίας της μάρκας "Interamerican" Measuring the brand image of "Interamerican"
Δημιουργός:
Μαρίνη, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2023
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Η επίδραση της πανδημίας του κορωνοϊού στην καταναλωτική συμπεριφορά The impact of Covid-19 pandemic on consumer behavior, under the prism of persistence resilience
Δημιουργός:
Benakopoulou, Erifyli, Μπενακοπούλου, Εριφύλη
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2019
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Η επίδραση των ψυχολογικών παραγόντων στην ηλεκτρονική αυτοπαρουσίαση: μία συστηματική βιβλιογραφική επισκόπηση The effect of psychological factors on online self-presentation: a systematic literature review
Δημιουργός:
Milionis, Alexandros D., Μηλιώνης, Αλέξανδρος
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2021
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
Εφαρμογή εργαλείων επιχειρησιακής αναλυτικής με σκοπό την κατάτμηση της πελατειακής βάσης καταστήματος λιανεμπορίου, χρησιμοποιώντας δεδομένα συναλλαγών Customer segmentation in retail industry through business analysis tools, using market basket data
Δημιουργός:
Κραψίτη, Ευαγγελία
Τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
Επιστημονικό πεδίο:
Μάρκετινγκ
Χρονολογία :
2021
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ▶ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Φορέας:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Συλλογή:
PYXIDA
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!