Marketing plan of self help books of Dioptra Publications

This item is provided by the institution :
Athens University of Economics and Business   

Repository :
PYXIDA   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Πρόγραμμα μάρκετινγκ της κατηγορίας των βιβλίων αυτοβελτίωσης των εκδόσεων Διόπτρα (EL)
Marketing plan of self help books of Dioptra Publications (EN)

Ντιντάτη, Κλαούντια (EL)

Σκαρμέας, Διονύσιος (EL)
Σταθακόπουλος, Βλάσιος (EL)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (EL)

Text

30-03-2023
04-04-2023
2025-03-26T19:03:50Z


Η παρούσα διπλωματική εργασία είχε ως στόχο την κατάρτιση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος Μάρκετινγκ της κατηγορίας των βιβλίων αυτοβελτίωσης των εκδόσεων Διόπτρα. Αντλώντας στοιχεία εσωτερικά από την εταιρία αλλά και από έρευνες που έχουν γίνει στον κλάδο του βιβλίου, έγινε μια λεπτομερής ανάλυση του εσωτερικού αλλά και του εξωτερικού περιβάλλοντος. Από αυτές τις δύο εκτενείς αναλύσεις, προέκυψε η ανάλυση SWOT προκειμένου να εντοπιστούν όλα εκείνα τα δυνατά σημεία αλλά και οι αδυναμίες της εταιρίας, καθώς και οι ευκαιρίες και οι απειλές. Καθώς τα στοιχεία στον κλάδο και δη σε κάθε κατηγορία βιβλίου είναι περιορισμένα, πραγματοποιήθηκε έρευνα αγοράς για τις προτιμήσεις των αναγνωστών της κατηγορίας των βιβλίων αυτοβελτίωσης. Η έρευνα έγινε με ερωτηματολόγιο και χρήσιμα συμπεράσματα εξάχθηκαν και αναλύθηκαν με εργαλείο το SPSS. Εν συνεχεία, αφού τέθηκαν οι στόχοι και η στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρίας, παρουσιάστηκε αναλυτικά το σχέδιο δράσης (πλάνο προϊόντος, πλάνο τιμολόγησης, πλάνο διανομής και πλάνο επικοινωνίας) και κατόπιν η εργασία ολοκληρώθηκε με τις χρηματοοικονομικές προβλέψεις με τρία σενάρια, ένα αισιόδοξο, ένα κανονικό και ένα απαισιόδοξο. (EL)
Dioptra Publications is one of the “big four” publishers in Greece. The company publishes all categories of books (fiction and non fiction), while self-help books have always been its core. This was the first reason a marketing plan was created for this specific category of books. The second one, was that data in the industry and especially in each book category are limited. This thesis is a complete and detailed marketing plan which among others it contains a mission statement, marketing objectives, SWOT Analysis, market research, action plan (product, price, place, promotion) and a P&L statement. (EN)


Εκδοτικός οίκος (EL)
Βιβλία αυτοβελτίωσης (EL)
Πλάνο μάρκετινγκ (EL)
Publications (EN)
Self help books (EN)
Marketing plan (EN)

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (EL)

https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
CC BY: Attribution alone 4.0




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)