Ψηφιακός πολιτισμός μέσω χωρικών αφηγήσεων με χρήση εργαλείων επαυξημένης πραγματικότητας

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ψηφιακός πολιτισμός μέσω χωρικών αφηγήσεων με χρήση εργαλείων επαυξημένης πραγματικότητας (EL)

Antonopoulos, Nikos

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2021-06-04


Οι σύγχρονες εφαρμογές έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι θεατές με τα ψηφιακά έργα τέχνης. Παρόλο που υπάρχουν σχετικές έρευνες σχετικές με τον ψηφιακό πολιτισμό, οι εφαρμογές και οι πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία περιεχομένου συνεχίζουν να εξελίσσονται και να διαφοροποιούνται. Η χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας έχει πραγματικό ενδιαφέρον για την ψηφιακή τέχνη, επειδή συνδυάζει ψηφιακά στοιχεία με το πραγματικό περιβάλλον. Στη εργασία παρουσιάζονται εφαρμογές και πλατφόρμες επαυξημένης πραγματικότητας, οι οποίες έχουν χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία έργων τέχνης που κυμαίνονται από έργα ανατρεπτικού κοινωνικού σχολιασμού μέχρι έργα με σημαντική εμπορική αξία. Στη παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση στο πεδίο των τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία χωρικά προσδιορισμένου καλλιτεχνικού περιεχομένου σε παγκόσμιο επίπεδο. Πραγματοποιήθηκε συγκριτική μελέτη των εφαρμογών ανάλογα με την πλατφόρμα και τα εργαλεία που χρησιμοποιούν οι καλλιτέχνες για τη δημιουργία και τη προβολή καλλιτεχνικού περιεχομένου καθώς και τη διαθεσιμότητά τους στην πορεία του χρόνου. Τέλος, πραγματοποιείται συζήτηση για τις καλλιτεχνικές προκλήσεις και τις δυνατότητες που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες, ενώ προτείνονται πεδία για μελλοντική έρευνα. (EL)


Animation, Film, Διαδραστικά Μέσα στην Εκπαίδευση και τον Πολιτισμό

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠαΔΑ), Πανεπιστήμιο Αιγαίου (EN)


2732-639X
Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας 3D Animation, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής; Τόμ. 2 Αρ. 1 (2021): AFIMEC (EL)
Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC]; Vol. 2 No. 1 (2021): AFIMEC (EN)

Copyright (c) 2021 Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC] (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)