Μια συγκριτική μελέτη σπουδών κινηματογραφικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα: Ποιοτικές παράμετροι και καλυπτόμενες αναγκαιότητες

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μια συγκριτική μελέτη σπουδών κινηματογραφικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα: Ποιοτικές παράμετροι και καλυπτόμενες αναγκαιότητες (EL)
Μια συγκριτική μελέτη σπουδών κινηματογραφικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα: Ποιοτικές παράμετροι και καλυπτόμενες αναγκαιότητες (EN)

Βλαβιανού , Αντιγόνη
Τριβέλλα, Λαμπρινή
Σακαρίδης , Ιωάννης
Ζερεφός , Στυλιανός
ΣΙΑΚΑΣ, Σπυρίδων

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2023-06-27


Η παρούσα εργασία περιγράφει το πλαίσιο ανάπτυξης ενός ανοικτού προγράμματος κινηματογραφικών σπουδών σε περιβάλλον εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, με βάση συγκεκριμένες προδιαγραφές και αρχές μάθησης, ενώ επιχειρεί τη συγκριτική ανάλυσή του με υφιστάμενα αντίστοιχα συμβατικά προγράμματα σπουδών. Αρχικά, προσδιορίζονται οι βασικές αρχές ανάπτυξης προγραμμάτων σπουδών με βάση τα διεθνή πρότυπα, όπως ορίζονται από την UNESCO, EUA, σε συνδυασμό με αρχές ενεργητικής και φοιτητοκεντρικής μάθησης στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (εξΑΕ). Με βάση αυτό το θεωρητικό πλαίσιο, μελετάται η περίπτωση του εν λειτουργία προπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Σπουδές Κινηματογραφικής Γραφής, Πρακτικής και Έρευνας (ΣΚΙ)» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ), συγκριτικά με τα αντίστοιχα προγράμματα προπτυχιακών σπουδών στην Ελλάδα. (EL)
This paper describes the development framework for an open distance learning under- graduate program in film studies on the basis of specific criteria and principles for learning. Also, it presents the comparative analysis of similar undergraduate programs in film studies both in distance education and in conventional public Universities in Greece. Initially, the basic principles of film studies development program are identified, on the basis of international standards, as they are determined by UNESCO, EUA combined with the principles of student-centrice learning in distance education. On the basis of the above theoretical framework, the case of the undergraduate program Film Studies: Screenplay, Filmmaking and Research (SKI) of the Hellenic Open University (HOU) is studied comparatively with the other undergraduate programs in film studies in Greece. (EN)


προπτυχιακά προγράμματα σπουδών (EL)
εποικοδομητισμός (EL)
Ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα (EL)
ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση (EL)
κινηματογραφικές σπουδές (EL)
film studies (EN)
constructivism (EN)
Higher educational institutes (EN)
open and distance learning (EN)
undergraduate programs (EN)

Animation, Film, Διαδραστικά Μέσα στην Εκπαίδευση και τον Πολιτισμό

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠαΔΑ), Πανεπιστήμιο Αιγαίου (EN)


2732-639X
Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας 3D Animation, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής; Τόμ. 4 Αρ. 1 (2023): afimec, main issue (EL)
Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC]; Vol. 4 No. 1 (2023): afimec, main issue (EN)

Copyright (c) 2023 Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC] (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)