δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Editorial (EL)
Editorial (EN)

ΣΙΑΚΑΣ, Σπύρος
Τριβέλλα , Λαμπρινή
Σοφός , Αλιβίζος (Λοΐζος)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2024-07-07


Το παρόν τεύχος φιλοξενεί άρθρα που καλύπτουν θέματα τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο δημιουργίας βίντεο, animation και διαδραστικών μέσων στο πλαίσιο της εκπαίδευσης και του πολιτισμού. Η επιλογή των άρθρων ενισχύει το εύρος πρακτικής εφαρμογής κυρίως στην εκπαίδευση, αναδεικνύοντας και τις θεωρητικές βάσεις των διαδραστικών μέσων σε πολιτισμικό επίπεδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε αυτό το τεύχος φιλοξενείται ένα άρθρο μέσα από το οποίο προσεγγίζεται η εκπαιδευτική χρήση του video modeling σε παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος. (EL)
This issue hosts articles covering both theoretical and practical issues of video, animation and interactive media creation in the context of education and culture. The selection of articles enhances the range of practical application, especially in education, while also highlighting the theoretical foundations of interactive media at the cultural level. It is worth noting that this issue hosts an article through which the educational use of video modeling in children with autism spectrum disorder is approached. (EN)


Animation, Film, Διαδραστικά Μέσα στην Εκπαίδευση και τον Πολιτισμό

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠαΔΑ), Πανεπιστήμιο Αιγαίου (EN)


2732-639X
Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας 3D Animation, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής; Τόμ. 5 Αρ. 1 (2024): main issue (EL)
Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC]; Vol. 5 No. 1 (2024): main issue (EN)

Copyright (c) 2024 Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC] (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.