Η μυθοπλαστική ταινία μικρού μήκους "Είμαι Εδώ για Σένα" ως εκπαιδευτικό εργαλείο ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η μυθοπλαστική ταινία μικρού μήκους "Είμαι Εδώ για Σένα" ως εκπαιδευτικό εργαλείο ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης (EL)

Σοφός, Αλιβίζος (Λοΐζος)
Δημητρακοπούλου, Χαρίκλεια
Καϊδαντζή, Παναγιώτα

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2025-01-14


Σκοπός του παρόντος άρθρου είναι να θίξουμε ένα ευαίσθητο κοινωνικό ζήτημα, το θέμα της υιοθεσίας παιδιών με αναπηρία, και συγκεκριμένα παιδιών με κώφωση, ώστε να ευαισθητοποιήσουμε και να εκπαιδεύσουμε το κοινό, μαθητές και μαθήτριες, με τέτοια θέματα στα σχολεία. Η μυθοπλαστική ταινία «Είμαι εδώ για σένα» δημιουργήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος «Ανάπτυξη Ψηφιακού οπτικοακουστικού υλικού» στο Δ.Π.Μ.Σ. «Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός Διαδικτυακής (Online) Εκπαίδευσης». Η ταινία αυτή σε συνδυασμό με τις προτεινόμενες δραστηριότητες αποτελεί ένα εργαλείο εκπαίδευσης για την αναπηρία και την υιοθεσία και μια προσπάθεια ώστε να αναδείξουμε πως ο σεβασμός και η αλληλοκατανόηση είναι το κλειδί για να ξεπεραστούν οι όποιες προκαταλήψεις μπορεί να έχουμε απέναντι στην υιοθεσία παιδιών με κώφωση και πως η αποδοχή τους μπορεί να μετατραπεί σε μια γέφυρα επικοινωνίας και αγάπης, παρά τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που βιώνουν οι οικογένειες που αποφασίζουν να υιοθετήσουν αυτά τα παιδιά. (EL)
This article aims to address the difficult social topic of adopting children with impairments, particularly those with deafness, to promote awareness and educate the public and students in schools. The fictitious video "I Am Here for You" was produced as part of the course "Development of Digital Audiovisual Material" within the D.P.M.S. "Educational Design of Online Education". This film, along with the suggested activities, serves as an educational resource on disability and adoption, aiming to emphasize that respect and mutual understanding are essential to overcoming prejudices regarding the adoption of children with deafness. It illustrates how their acceptance can foster communication and love, despite the challenges faced by families who choose to adopt these children. (EN)


Αναπηρία (EL)
Εκπαιδευτική ταινία (EL)
Νοηματική Γλώσσα (EL)
Υιοθεσία (EL)
Αναπηρία (EN)
Εκπαιδευτική ταινία (EN)
Νοηματική Γλώσσα (EN)
Υιοθεσία (EN)

Animation, Film, Διαδραστικά Μέσα στην Εκπαίδευση και τον Πολιτισμό

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠαΔΑ), Πανεπιστήμιο Αιγαίου (EN)


2732-639X
Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας 3D Animation, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής; Τόμ. 6 Αρ. 2 (2025): Special issue (EL)
Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC]; Vol. 6 No. 2 (2025): Special issue (EN)

Copyright (c) 2024 Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC] (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)