Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής στη μεριά του χρήστη, συμβατής με desktop, mobile και tablet συσκευών, για τη διαχείριση αθλητικών δεδομένων αθλητών στίβου, με χρήση της μεθοδολογίας Scrum Agile για την ανάπτυξη λογισμικού

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πειραιώς   

Αποθετήριο :
Διώνη   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Implementation of a cross-device client-side web application for managing and analyzing personal performances for track and field, using Scrum Agile software development methodology (EL)
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής στη μεριά του χρήστη, συμβατής με desktop, mobile και tablet συσκευών, για τη διαχείριση αθλητικών δεδομένων αθλητών στίβου, με χρήση της μεθοδολογίας Scrum Agile για την ανάπτυξη λογισμικού (EL)

Μαθιουδάκης, Θεόδωρος

Αλέπης, Ευθύμιος
Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής (EL)

Master Thesis (EL)

2016-08-25T07:03:32Z
2015-09


In this thesis we implemented a web application, in order to help track and field athletes to keep track and analyse their performances through time. This application is offered to any device that has internet access, through a web browser. We believe that is important to cover this need for these specific athletes, in a modern technological way, and create the base for a platform which can support additional functionality in the future, helping the specific sports area to change and innovate. We, also, wanted to see in practice how latest software development methodologies are applied, in comparison with the older ones, which are widely used. The application has been implemented with open Web technologies(HTML, CSS, Javascript, web APIs), giving us the possibility to offer a service that runs on all modern platforms, independent of Operating System or type of device. Following Scrum Agile Software development methodology we saw the advantages of such a methodology, compared to older legacy methods, in speed and adaption to big or small changes, in general environment and requirements of application or users. (EL)
Σε αυτή την πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε μια διαδικτιακή εφαρμογή, που σκοπό έχει να βοηθάει αθλητές του κλασσικού αθλητισμού (στίβος) να αποθηκεύουν και να αναλύουν τις επιδόσεις τους σε βάθος χρόνου. Η εφαρμογή θα προσφέρεται σε οποιαδήποτε συσκευή έχει πρόσβαση στο ίντερνετ και έναν περιηγητή ιστού (web browser). Θεωρήσαμε σημαντικό να καλυφθεί με σύγχρονο τρόπο μια βασική ανάγκη των συγκεκριμένων αθλητών και να δημιουργηθει και η βάση για μια πλατφόρμα που μελλοντικά θα μπορεί να υποστηρίζει επιπλέον λειτουργίες στον συγκεκριμένο χώρο. Επίσης θελήσαμε να ακολουθήσουμε τις πιο σύγχρονες μεθολογίες ανάπτυξης λογισμικού με σκοπό να δούμε στην πράξη που αυτές υπερτερούν, και που όχι, συγκριτικά με τις συμβατικές μεθοδολογίες που ακολουθούνται σήμερα στις μεγάλες και μικρές εταιρίες ανάπτυξης λογισμικού. Η εφαρμογή υλοποιήθηκε εξ’ολοκλήρου με τεχνολογίες open Web (HTML, CSS, Javascript, web APIs), δίνοντας μας την δυνατότητα να προσφέρουμε ουσιαστικά κάτι που τρέχει σε όλες τις σύγχρονες πλατφόρμες ανεξαρτήτου λειτουργικού συστήματος ή τύπου συσκευής. Ακολουθώντας την Scrum Agile Software Development Methodology είδαμε στην πράξη τα πλεονεκτήματα που εχει το Agile σαν προσέγγιση, συγκριτικά με τις συμβατικές μεθολογίες ανάπτυξης, αναφορικά με την ταχύτητα και την προσαρμοστικότητα, σε σημαντικές ή μη, αλλαγές στο περιβάλλον και στις ανάγκες της εφαρμογής ή των χρηστών. (EL)


Διαδικτυακός προγραμματισμός (EL)
Αθλητές (EL)
Αθλητισμός (EL)
Στίβος (EL)

Πανεπιστήμιο Πειραιώς (EL)

Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής (EL)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.